جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • چهارمین همایش دارابی ها و زرین‌دشتی های مقیم تهران برگزار شد

    شناسه : 14615 ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ 217 بازدید ارسال توسط :

    چهارمین همایش دارابی ها و زرین‌دشتی های مقیم تهران برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، این همایش با حضور جمعی از اندیشمندان و صاحب‌نظران شهرستان داراب در تهران، انجمن دارابی های مقیم شیراز و انجمن دارابی های مقیم قم در هتل بین المللی فردوسی در پنجشنبه ۶ بهمن ماه برگزار شد. […]

    چهارمین همایش دارابی ها و زرین‌دشتی های مقیم تهران برگزار شد
    پ
    پ

    چهارمین همایش دارابی ها و زرین‌دشتی های مقیم تهران برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، این همایش با حضور جمعی از اندیشمندان و صاحب‌نظران شهرستان داراب در تهران، انجمن دارابی های مقیم شیراز و انجمن دارابی های مقیم قم در هتل بین المللی فردوسی در پنجشنبه ۶ بهمن ماه برگزار شد.

    در این نشست، وزیر نیرو آقای محرابیان، دو تن از معاونین وزارت جهاد، رئیس سازمان هواپیمایی و کشوری، آقای سیدی و نایب رئیس مجلس، آقای مصری حضور داشتند.

    ابتدا دبیر انجمن دارابی ها و زرین دشتی های مقیم تهران، دکتر سید قاسم حسینی ضمن خیر مقدم، به استفاده از ظرفیت و توانایی اندیشمندان و دانشمندان دارابی مقیم تهران اشاره کرد و افزود: باید از این توانایی در راستای توسعه و پیشرفت داراب و زرین دشت عزیز استفاده شود.

    نایب رئیس مجلس و معاونت وزارت جهاد کشاورزی وعده و قول همکاری با نماینده مردم داراب و زرین دشت و همچنین کشاورزان و دامداران این دو شهرستان دادند.

    رئیس سازمان هواپیمایی کشور و معاون وزیر راه قول مساعد در خصوص افتتاح فرودگاه شهرستان داراب در اولین فرصت دادند.

    در این همایش وزیر نیرو نیز قول مساعد نسبت به تکمیل سد تنظیمی داد که با افتتاح این سد، آب های زیرزمینی دهستان های بختاجرد و نصروان و قسمتی از هشیوار و روستای شیخ آباد و دوبان تامین و تقویت خواهد کرد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.