سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نماینده مردم داراب و زرین دشت در راهپیمایی روز قدس مطرح کرد: حرکت طوفان الاقصی ضربه ای به اسرائیل زد که دیگر قابل جبران نیست

    شناسه : 15940 ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ 49 بازدید ارسال توسط :

    راهپیمایی روز جهاتی قدس همزمان با سراسر کشور و به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه با حضور مردم و مسؤلین شهرستان داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، محمد جواد عسکری در مراسم راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه لازم بود تا یک عالم دینی در راستای روشن کردن مأموریت قوم […]

    نماینده مردم داراب و زرین دشت در راهپیمایی روز قدس مطرح کرد: حرکت طوفان الاقصی ضربه ای به اسرائیل زد که دیگر قابل جبران نیست
    پ
    پ

    راهپیمایی روز جهاتی قدس همزمان با سراسر کشور و به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه با حضور مردم و مسؤلین شهرستان داراب برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، محمد جواد عسکری در مراسم راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه لازم بود تا یک عالم دینی در راستای روشن کردن مأموریت قوم صهیونیست فتوا می داد، اظهار داشت: نظام سلطه با نگاه استراتژیک به خلیج فارس بستری مهیا کردند برای حضور یهودیان و دیدیم چه اتفاقاتی افتاد یک عالم دینی باید در راستای اینکه این قوم چه ماموریتی دارد فتوا می داد. با توجه به اینکه پیشینه و عقبه منفعلانه ای داشتند امروز شاهد فروپاشی این رژیم منحوس هستیم. آن زمان یعنی ۷۰ سال پیش تمام ظرفیت ها و قابلیت های نظام سلطه را پای کار آورد و از نیل تا فرات را مطرح کردند و اهداف مختلفی داشتند مثل استفاده از ظرفیت های انرژی منطقه. اخیرا رئیس جمهور آمریکا آقای بایدن اعلام کرد اگر اسرائیل نبود هم ما مجبور بودیم در گوشه ای از خاورمیانه چنین شرایطی را ایجاد کنیم. آن جایی که امام بزرگوار با درایت و تدبیر و تیزبینی توانستند یک فضایی برای دفاع از آرمان فلسطین ایجاد کنند.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت با اشاره به اولین شکست مفتضحانه اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه با لبنان عنوان کرد: اتفاق عظیم و بزرگی افتاد و آنها از همه ظرفیت های دنیا استفاده کردند ولی نتوانستند و گزارش دادند که برای اولین بار در دنیا ما تانک های مخصوصی آوردیم ولی حزب الله لبنان ۱۵۰ تانک را منهدم کرد. ایران قدرتی در منطقه به وجود آورد که توانست در منطقه از اهداف فلسطین دفاع کند.

    عسکری در خصوص حادثه طوفان الاقصی اظهار داشت: رژیمی که سیستم جاسوسی خودش کامل و جامع بود هم سازمان سیا و هم سازمان mi6 کمک می کردند و از همه ظرفیت ها استفاده شد تا این رژیم را نجات دهند اما حرکت انقلابی حماس توانست فضای پوشالی آنها را به هم بریزد. در راستای قدرت ایمان اگر باشد قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد. امروز سیاسیون دنیا اعلام می کنند حرکت طوفانی الاقصی ضربه ای به اسراِئیل زد که دیگر قابل جبران نیست. کشتار مردم مظلوم فلسطین بی‌رحمانه است. گزارش هایی که از نتانیاهو و گروه مخالف او این است که نتانیاهو می‌گوید جنگ را ادامه ندهید نابود می شویم و مقابل آنها می گویند اگر جنگ ادامه بدهیم نابود می شویم.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت، فلسفه وجودی انقلاب اسلامی را حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع دانست و افزود: ایران خواب را از آمریکا و انگلیس گرفته است و منطقه را برای آنها ناامن کرده است. امروز شاهد به شهادت رسیدن تعدادی از سپاهیان عزیز هستیم؛ حمله به اماکن دیپلماتیک خلاف قوانین بین المللی است. اولین چیزی که منطقه را تهدید می کند حضور پوشالی اسرائیل است و اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند تا ۲۵ سال آینده اسرائیل نابود می شود قطعا این اتفاق خواهد افتاد. امروز ملت بزرگ ایران علی رغم همه مشکلاتی که وجود دارد از آرمان های فلسطین حمایت می کند. همین صهیونیست ها داعش را عَلم کردند و سرداران بزرگی مثل حاج قاسم آنها را عقب راندند. امروز هم در منطقه شامات گروهکی را علم کردند و آن هم توسط دوستان امنیتی در نطفه خفه شد.

    وی افزود: اگر جمهوری اسلامی در ابتدا جلوی آنها نمی ایستادند قطع به یقین دشمن از همه ظرفیت های خود استفاده می‌کرد و تلاشی که انجام می دهد خطرناک است. باید از مظلومین دفاع کرد، امروز سالروز شهادت شهید خلیلی است که توسط منافقین در داراب ترور شد امیدواریم با تلاش هایی که سپاه انجام می دهد با نشر مقالات و کتاب بتوانیم در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان مؤثر باشیم.

    در پایان مراسم شرکت کنندگان در راهپیمایی در نماز جمعه شرکت کرده و  قطعنامه راهپیمایی قرائت و مورد تآئید مردم قرار گرفت.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.