سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • امام جمعه‌ داراب در خطبه های نماز عید فطر مطرح کرد: برخی از مدیران داراب تصادفی و اتفاقی مدیر شده اند

    شناسه : 15980 ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲ 34 بازدید ارسال توسط :

    نماز پر فیض عید سعید فطر با حضور گسترده مردم داراب در محل استادیوم ورزشی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجت الاسلام خسروی امام جمعه داراب در مراسم پر فیض نماز عید فطر و در خطبه دوم به اتفاق نادر دو دوره ای شدن نمایندگی مجلس شورای اسلامی در داراب اشاره […]

    امام جمعه‌ داراب در خطبه های نماز عید فطر مطرح کرد: برخی از مدیران داراب تصادفی و اتفاقی مدیر شده اند
    پ
    پ

    نماز پر فیض عید سعید فطر با حضور گسترده مردم داراب در محل استادیوم ورزشی برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجت الاسلام خسروی امام جمعه داراب در مراسم پر فیض نماز عید فطر و در خطبه دوم به اتفاق نادر دو دوره ای شدن نمایندگی مجلس شورای اسلامی در داراب اشاره کرد و اظهار داشت: توقع موکلین و معتمدین از نماینده این است که همانطور که تا به حال نشان داده که هم می داند و هم می خواهد و هم می تواند‌؛ ان شاا… فرودگاه داراب عملیاتی شود، بیمارستان دوم راه اندازی و جاده های مواصلاتی استاندارد سازی و چند بانده شود. اینها کمترین توقع مردم از نماینده است، که از قبل پیگیری کرده تا ان شاا… در دوره های بعد طرح ها و مسائل دیگری که شهر و شهرستان نیاز دارد، مطرح شود.

    حجت الاسلام خسروی با انتقاد شدید از عملکرد برخی از مدیران عنوان کرد: اصل پیشرفت هر شهرستانی به مدیران زبده و متخصص آن بستگی دارد. ضعف برخی از مدیران ما باعث شده تا فرصت های فراوانی از دست برود. مدیرانی در داراب داریم که اگر شهر را آب ببرد آنها را خواب می برد. بی تفاوت و بی خبر از همه جا‌. حضورشان به جای اینکه دفع ضرر و زیان از بعضی از مردم باشد؛ بعضی از مدیران داراب خودشان ضرر و زیان و مدیران تصادفی بوده و اتفاقی مدیر شده اند. اداره را تحویل گرفته‌ و به اداره تفرج و تفریح تبدیل کرده اند. اصلا این اداره ها تعطیل شوند به سود مردم است. بعضی از اداره های ما محل تفریح است و نه محل کار و خدمت برای مردم.

    حجت الاسلام خسروی با تذکر شدید به برخی از مدیران هشدار داد و تصریح کرد: ‌شنیده شده در برخی اداره ها گاهی نامه های مردم را پاره می کنند و با مراجعین تند حرف می زنند و ساعت ها پشت درب اتاق نگه می دارند. من سربسته می گویم، حواستان را جمع کنید ما به اعتبار و آبروی این مردم و حقوق بیت المال مردم، عزت و آبرو گرفتیم. شما نوکر مردم هستید نه اینکه شما اربابی کنید و مردم نوکری کنند.

    وی افزود: سربسته می گویم این مدیران به امید خدا خودشان بروند، اگر نرفتند و کسی کاری نکرد ان شاا… در خطبه های بعدی این اداره ها و نهادها را می گوییم تا مردم بیشتر بفهمند و این مدیران حواسشان را جمع کنند. لذا باید مدیران استانی و ارشد شهرستانی برای این اداره هایی که محل تفریح شده فکری کنند تا مشکلات مردم را حل کنند.

    امام جمعه داراب به موضوع وام های خانگی نیز اشاره کرد و از مردم خواست مراقب باشند و افزود: بارها به مؤمنین عرض کردیم عزیزان، وام های خانگی را مراقبت کنید و وارد این وام های خانگی نشوید. نیروی انتظامی و دستگاه قضا و هزاران نفر از مردم گرفتار شدند، هر چه در نمازجمعه گفتیم این وام های خانگی اغلب ورشکست با میلیاردها تومان می شوند برخی توجه نکردند،. فقط یک مورد بیش از ۲۰۰ میلیارد از مردم پول جمع کرد، الان هم زندان است. این برای مردم پول نمی شود. جوانان و مردم عزیز از وام های خانگی فاصله بگیرید. باید برخورد شود و اجازه رشد پیدا نکند، مسؤلین باید قبل از شروع این اتفاقات پیشگیری کنند. لذا مردم عزیز اگر در جایی وام می دهند مراقبت کنید زندگی تان دچار آفت نشود.

    حجت السلام خسروی در خصوص اشتغال های غیرقانونی مثل بازار غذاهای خانگی و کسب و کارهای کاذبی مانند دستفروشی اظهار داشت: اینها به بازار و کسبه ما آسیب می زنند، امروز در آشپزخانه های غیر‌رسمی در گوشه منازل معلوم نیست با چه موادی غذا می‌پزند، شهر از ماشین هایی که غذاهای خانگی می فروشند پر شده است. این اشتغال های غیرقانونی و غیربهداشتی مزاحم عزیزانی هستند که مالیات و عوارض می دهند و از همه مهمتر اینکه کسب و کار قانونی را تحت الشعاع قرار می دهند و ثانیا به سلامت مردم آسیب می زنند.

    وی افزود: لذا انتظار است که با همگرایی دستگاه قضا و نیروی انتظامی و شبکه بهداشت برای سلامت مردم هم که شده هماهنگی داشته باشند و جلوی فعالیت غیرقانونی و غیرمجاز را بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.