پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2008 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • خسارت ۴۱۷ میلیارد تومانی بارش های بهاره به بیش از ۱۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان داراب

    شناسه : 16025 ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷ 24 بازدید ارسال توسط :

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب خسارت وزش باد شدید همراه با باران به بخش کشاورزی شهرستان را ۴۱۷ میلیارد تومان برآورد کرد. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب؛ فتحی با بیان اینکه بیشترین خسارت ها به بخش زراعت شهرستان وارد شده است افزود: […]

    خسارت ۴۱۷ میلیارد تومانی بارش های بهاره به بیش از ۱۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان داراب
    پ
    پ

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب خسارت وزش باد شدید همراه با باران به بخش کشاورزی شهرستان را ۴۱۷ میلیارد تومان برآورد کرد.
    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب؛

    فتحی با بیان اینکه بیشترین خسارت ها به بخش زراعت شهرستان وارد شده است افزود: در جریان وزش باد شدید همراه با باران امسال ۱۳۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی زیر کشت شهرستان خساردت دید، که مجموع خسارت وارد آمده به این اراضی معادل ۳۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
    این مقام مسئول با بیان اینکه ۷۳۰ هکتار از باغات شهرستان هم در این بارندگی خسارت دید، گفت: میزان خسارت وارده به باغات این شهرستان برابر ۸۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.