سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • پلمب سه آرایشگاه زنانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

    شناسه : 12067 ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 717 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت این شهرستان، “ابراهیم رسولی” گفت: در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، از تعداد ۱۷ واحد صنفی آرایشگاه زنانه بازدید شد و سه آرایشگاه زنانه به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی و نقض مصوبات ستاد کرونا پلمپ شد. […]

    پلمب سه آرایشگاه زنانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت این شهرستان، “ابراهیم رسولی” گفت: در اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، از تعداد ۱۷ واحد صنفی آرایشگاه زنانه بازدید شد و سه آرایشگاه زنانه به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی و نقض مصوبات ستاد کرونا پلمپ شد.
    او افزود: این بازدید به صورت گشت مشترک با همراهی مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، بازرسان شبکه بهداشت و اتاق اصناف انجام شد.

    معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان داراب در پایان ضمن توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات یادآور شد: نظارت روزانه از کلیه اصناف توسط بازرسان بهداشتی انجام می شود و با اصناف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.