سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • وزیر جهاد کشاورزی:ارتقاء دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب، باعث ارتقاء حوزه‌ی علم و فناوری کشاورزی در این شهرستان می شود؛

    شناسه : 13686 ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 501 بازدید ارسال توسط :

    وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد مسائلی که قابل حل هستند به علت نبود اختیار به مراجع بالاتر در مرکز استان‌ها و تهران ارجاع شوند از این رو واگذاری گسترده اختیارات به مدیریت‌ها و سازمان‌های زیر محموعه، انجام می‌شود. به گزارش عصر داراب به نقل از ایسنا فارس؛ سید جواد ساداتی‌نژاد پنج‌شنبه ۲۲ […]

    وزیر جهاد کشاورزی:ارتقاء دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب، باعث ارتقاء حوزه‌ی علم و فناوری کشاورزی در این شهرستان می شود؛
    پ
    پ

    وزیر جهاد کشاورزی گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد مسائلی که قابل حل هستند به علت نبود اختیار به مراجع بالاتر در مرکز استان‌ها و تهران ارجاع شوند از این رو واگذاری گسترده اختیارات به مدیریت‌ها و سازمان‌های زیر محموعه، انجام می‌شود.

    به گزارش عصر داراب به نقل از ایسنا فارس؛ سید جواد ساداتی‌نژاد پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه در حاشیه سفر به استان فارس و شهرستان داراب، در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: ارتقاء ساختاری در حوزه اختیارات سازمان امور اداری و استخدامی کشور است اما واگذاری گسترده اختیارات به مدیریت‌ها و سازمان‌ها یکی از موضوعات محوری است که در این دوره در جهاد کشاورزی پیگیری خواهد شد.

    او با اشاره به طغیانی شدن آفت در مزارع پنبه شهرستان داراب، اظهار کرد: یک تیم ارزیابی از سازمان حفظ نباتات کشور به این شهرستان اعزام می شوند تا پایش‌های دقیقی انجام شود.

    وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشاورزان ما در خصوص مشکل مزارع پنبه خود نگران بودند، افزود: تیم مذکور به همراهی شرکت خدمات حمایتی برای عرضه سموم و کودهای لازم به شهرستان داراب گسیل خواهند شد.

    ساداتی‌نژاد در مورد صنایع غذایی به عنوان یک کمبود در منطقه، عنوان کرد: یکی از کمبودهای که در منطقه وجود دارد این هست که زنجیره‌ ارزش وجود نیست و سرمایه‌ کشاورز ما عملا از دستش خارج می‌شود.

    او به درخواست ارتقاء دانشکده کشاورزی داراب به عنوان یک مطالبه مردم داراب نیز اشاره کرد و افزود: این شهرستان قطب کشاورزی، باغداری و دامپروری است ؛ این موضوع را مطالبه‌ مناسبی می‌دانم؛ باعث ارتقاء حوزه‌ی علم و فناوری کشاورزی  در این شهرستان می شود؛ طبیعتا در حوزه‌ وزارت علوم این موضوع پیگیری خواهد شد.

    وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اختصاص تانکرهای آبرسان برای شرب انسانی و مصارف دام عشایری نیز قول مساعد داد و گفت: این موضوع در مصوبات شورای اداری استان فارس قرار می‌گیرد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.