یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نیکوکار لایزنگانی تنها منزل مسکونی خود را وقف مصالح عام المنفعه کرد

    شناسه : 1203 ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷ 667 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش خبرنگار عصر داراب حسن فولادی خیر و نیکوکار لایزنگانی تنها منزل مسکونی خود که در یکی از بهترین نقاط داراب یعنی شهرک مهران قرار دارد را وقف کارهای خیر و عام المنفعه داراب نمود. صبح روز یکشنبه ۵ مهر ماه این خیر نیک اندیش  با حضور در یکی از دفاتر اسناد رسمی شهرستان […]

    نیکوکار لایزنگانی تنها منزل مسکونی خود را وقف مصالح عام المنفعه کرد
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار عصر داراب حسن فولادی خیر و نیکوکار لایزنگانی تنها منزل مسکونی خود که در یکی از بهترین نقاط داراب یعنی شهرک مهران قرار دارد را وقف کارهای خیر و عام المنفعه داراب نمود.
    صبح روز یکشنبه ۵ مهر ماه این خیر نیک اندیش  با حضور در یکی از دفاتر اسناد رسمی شهرستان داراب ششدانگ ملک خود را وقف بر مصالح عام المنفعه نمود.
    هر چند وی تاکید داشت که نامشان برده نشود اما با اصرار خبرنگار عصر داراب بالاخره رضایت ایشان جلب شد و ایشان طی مصاحبه کوتاهی هدف از این امر را رضای خدا و باقی گذاشتن باقیات الصالحاتی برای خود که برای همه مردم سودمند باشد برشمرد. وی از مردم خواست اموالی را که دارند اگر می توانند وقف کنند زیرا برای رفع نیازهای همه مردم جامعه صرف می شود . وی به همه توصیه کرد تا انجا که می توانند پولهایشان خرج کارهای بیهوده نکرده بلکه خرج کارهای عام المنفعه ، رفع نیازهای ایتام، مدرسه سازی ، حسینیه سازی و مراکز نگهداری معلولان و کم توانان کنند.
    گفتنی است آقای فولادی علاوه بر این ملک که ارزشی بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال دارد قبلا هم یک باغچه گل محمدی و همچنین یک باغچه شامل تعدادی درخت گردو واقع در کوهستانهای لایزنگان را وقف امور خیریه نموده است وی از رزمندگان دفاع مقدس بوده و از جمله خیرینی است که به طور مستمر به نهادهای خیریه و مراکز نگهداری ایتام و معلولان شهرستان کمک می کند.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “نیکوکار لایزنگانی تنها منزل مسکونی خود را وقف مصالح عام المنفعه کرد”
    1. ان شالله این فرهنگ نهادینه شود

    2. درود بر این خیراندیش بزرگوار