جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نگاهی اجمالی به تلخ و شیرین های داراب در سال۹۸

    شناسه : 10736 ۰۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱:۰۴ 1625 بازدید ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی

    سلام محضر عزیزان و همراهان عصر داراب خداوند بزرگ را سپاسگزاریم، در سالی که امروز به تاریخ پیوست؛ سهمی هر چند اندک در عرصه رسانه ای شهرستان داراب داشته ایم و همراه و همدل با شما در سال جدید نیز در کنارتان خواهیم بود. در سال ۹۸ شهرستان داراب نیز بسان کشور عزیزمان ایران و […]

    نگاهی اجمالی به تلخ و شیرین های داراب  در سال۹۸
    پ
    پ

    سلام محضر عزیزان و همراهان عصر داراب
    خداوند بزرگ را سپاسگزاریم، در سالی که امروز به تاریخ پیوست؛ سهمی هر چند اندک در عرصه رسانه ای شهرستان داراب داشته ایم و همراه و همدل با شما در سال جدید نیز در کنارتان خواهیم بود.
    در سال ۹۸ شهرستان داراب نیز بسان کشور عزیزمان ایران و بتبع آن سایر نقاط این مرز و بوم با فراز و و فرودهای بسیاری روبرو بود، آنچه بر مردم ایران رفت برای مردم داراب بزرگ نیز اتفاق افتاد، با همه تلخی ها و شادکامی هایش، سختی ها و مرارت هایش، اما آنچه نوید بخش آینده ای سرافرازنه برای شما مردم فهیم شهرستان کبیر داراب است رشد و بلوغ فکری،. فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مشهودی است که می رود تا داراب را بر تارک استان فارس و کشور بنشاند و ودر آینده ای نه چندان دور موجبات توسعه همه جانبه این کهن سرزمین مادری را فراهم نماید.
    آری مردمی که از دل سختی ها و مرارت ها سرزنده و شاداب بیرون بیاید و از تجربه گذشته و پیروزی ها و شکست ها برای خویش نردبان موفقیت بسازد قطعا می تواند بر آینده خود سوار باشد و طوفان حوادث هرگز آنرا از مسیر حقیقی توسعه و پیشرفت منحرف نخواهد کرد.
    قطعا مطالبه گری، پیگیری، همدلی و همراهی های مستمر، منطقی و عادلانه مردم چه در قالب انجمن های مردمی، رسانه ها، فعالین اجتماعی و فضای مجازی شهرستان نقش بی بدیلی در تغییر رفتار و افکار مردم داشته و نقش پررنگی در تغییر باورهای مندرس گذشته داشته است. بی شک در صورت تداوم این مسیر می توان آینده ای سرشار از بهروزی متصور بود.
    در سال ۹۸ آنچه شما مردم را متمایز از برخی نقاط کشور نمود توسعه عقلانی و منطقی بود که رفتارهای اجتماعی از جمله پیگیری های قانونی مستمر در خصوص اصلاح خط مرزی، برق رسانی غیر کارشناسی به ایستگاه پمپاژ سد رودبال داراب، اعتراضات مسالمت آمیز در موضوع گرانی بنزین، پیگیری و حضور مستمر و مداوم تا حصول نتیجه و موافقت با اخذ فرمانداری ویژه، حضور آگاهانه در انتخابات مجلس یازدهم و از همه مهمتر نشان دادن رشد و توسعه فرهنگی در کنترل ببماری کرونا که تا کنون علیرغم گسترش در کشور در این شهرستان بواسطه همراهی بازاریان، کسبه و اصناف در کنار مدیریت توانمند فرماندار محترم، ستاد بحران کرونا و مدیران و کادر درمانی بسیار پرتلاش و از جان گذشته نشان
    داد.
    مجموعه رسانه ای عصر داراب بر خود لازم می داند از مراتب تقدیر و سپاس خود را نثار شما مردمان خوب، بافرهنگ، متعهد و دوستداشتنی شهرستان داراب نماید.
    ان شاا… در سال جدید نیز با همدلی و همراهی، این مسیر را تداوم بخشیده و لحظه ای از مطالبه گری منطقی و عقلانی و قانونی تا کسب نتایج ملموس در مسیر توسعه و پیشرفت دست بر نخواهید داشت
    عصر داراب همچنین از تلاش های جناب دکتر انصاری نماینده فهیم و سختکوش شهرستان های داراب و زرین دشت که در مدت تصدی وکالت مردم، خوش درخشیده و گام های مؤثری در راه تو سعه شهرستان داراب برداشته اند تشکر و قدردانی نموده و برای دوست عزیز و ارجمند جناب آقای دکتر عسکری منتخب مردم در مجلس یازدهم آرزوی موفقیت و سربلندی در پذیرش وکالت مردم می نماید.
    به امید سالی سرشار از موفقیت، بهروزی و شادکامی برای همه مردم ایران بالاخص مردم شریف شهرستان داراب.
    علی زارعی
    مدیر مسئول عصر داراب

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.