شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • معاون پارلمانی رئیس جمهور: باید با نسل جوان ارتباط بیشتری گرفت

    شناسه : 14520 ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ 385 بازدید ارسال توسط :

    معاون پارلمانی رئیس جمهور: باید با نسل جوان ارتباط بیشتری گرفت دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفری یک روزه به دعوت دکتر عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس به شهرستان داراب سفر نمود. وی در بدو ورود مورد استقبال مسئولین شهرستان و جمعی از مردم داراب قرار گرفت و در […]

    معاون پارلمانی رئیس جمهور: باید با نسل جوان ارتباط بیشتری گرفت
    پ
    پ

    معاون پارلمانی رئیس جمهور: باید با نسل جوان ارتباط بیشتری گرفت

    دکتر حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفری یک روزه به دعوت دکتر عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس به شهرستان داراب سفر نمود.

    وی در بدو ورود مورد استقبال مسئولین شهرستان و جمعی از مردم داراب قرار گرفت و در ادامه از برخی از پروژه های نیمه تمام دیدن کرد.

    دکتر حسینی در جمع مردم در مصلای نماز جمعه حاضر و ضمن پاسخگویی به برخی مشکلات اشاره کرد و گفت: جنگ‌ ما ۴۲ سال قبل آغاز شد ، ۸ سال ایستادگی، پایمردی و اما در سال ۱۳۲۰، ۸۰ ساعت طول کشید تا کشور ما را اشغال کردند. یعنی مقاومت معنا و مفهوم نداشت. برخی ها رضاخان و رژیم پهلوی را به رخ ما می کشند، خوب اگر اینها توانی داشتند از کشور دفاع می کردند هم در جنگ جهانی اول و هم در جنگ جهانی دوم ایران را اشغال کردند. با وجود اینکه ایران اعلام می کرد در جنگ بی‌طرف است؛ آن موقع که بحث ولایت فقیه مطرح نبود. دفاع از فلسطین مطرح نبود، ولی این خوی استکباری در ذات آنها وجود دارد و می‌خواستند کشور ما را اشغال کنند و تحت سلطه خودشان در بياورند.

    دکتر حسینی با بیان اینکه دوران بحرانی کرونا را با گذشت و فداکاری پشت سر گذاشتیم افزود: خودتان اهل مطالعه هستید همانطوری که ما در جنگ با همیاری و همفکری و با گذشت و با فداکاری موفق شدیم قطعا در مدیریت کشور هم می توانیم. در دوران کرونا، نیروهای متدین و ولایی پیشگام شدند و به کمک کادر درمان، پرستار و پزشکان رفتند، در آن‌ مقطع بحرانی آن روحیه را داشتید اما دشمن می خواهد ما را معطل نگه دارد.

    حسینی افزود: از سال گذشته که آقای رئیسی، رئیس جمهور شده در کشور یک انسجامی ایجاد شده است. دولت، قوه قضائیه، نهادهای انقلابی، کمیته امداد همه در کنار هم قرار گرفتند و دشمن این را می بیند و می خواهد کشور را معطل کند، اما ما اعتنایی نمی کنیم‌.

    وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان، عنوان کرد: رهبر انقلاب به اتفاقاتی که دارد می افتد اشاره ای هم نکردند، چون اینها یک دست و پا زدن هایی است و تمام می شود، اینها عوامل دشمن هستند و می دانند در این دوره با تمام توان کار می شود یعنی همان روحیه ای که در دوران جنگ همه در صحنه بودند. الان هم همین است، در سیاست خارجی گام های بلندی برداشته شده، یکی از نتایجی که این غائله ها را برپا می کنند همین است. آن توفیقاتی که در سازمان ملل و در آن سخنرانی تاریخی رئیس جمهور حاصل شد، اینها را می خواهند تحت الشعاع قرار بدهند. بمب های تبلیغاتی آنها دروغ های بزرگی مطرح می کنند که در مردم ما و در نسل جوان تأثیر بگذارند ولی خوب به یاری خداوند اینها را پشت سر می گذاریم اگرچه این اتفاقات می افتد.

    وی با بیان اینکه باید با نسل جوان ارتباط بیشتری گرفت، تصریح کرد: اساتید، روحانیت و همه نهادهای فرهنگی بیشتر با نسل جوان ارتباط داشته باشند تا آنها بدانند که کشور در چه شرایطی بوده و ما چه شرایطی داشتیم و امروز چه کارهای بزرگی کردیم. در همین ملاقات هایی که رئیس جمهور داشتند چه دستاوردهای بزرگی داشتند و در نیویورک، چه اتفاقات بزرگی رقم خورد. همین پهبادهایی که ما داریم همه دنیا مشتاق خرید آن هستند. شرکت های دانش بنیان رشد کردند و کارهای بزرگی انجام شده است.

    معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: این ایستادگی و روحیه انقلابی مردم ما نه تنها در جهان اسلام بلکه در بین آزادگان دنیا گسترش پیدا کرده است. ولله عصبانی هستند از دست ما؛ امروز هم ناراحتند که چرا ما داریم رشد می کنیم، پیشرفت می کنیم. ما متأسفانه یک دوره ۸ ساله قبل از این دولت داشتیم و بسیاری از پروژه ها معطل بوده و تعطیل شده و الان خیلی از پروژه ها است که باید انجام شود و دولت جدیت دارد. مجلس هم دارد حمایت می کند. رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس هم که از نزدیک شاهد تلاش او هستیم نه تنها در استان فارس، بلکه استان به استان سفر می کنند و نظارت می کنند. کشور ما یک کشور کشاورزی است، مشکل آب و برق داریم. از نزدیک برنامه ریزی می کنند و راهکار نشان می دهند به دولت، به جای اینکه ما تنش داشته باشیم، درگیر باشیم و اصطکاک باشد در کنار هم کارها را پیش می بریم و دشمن ناراحت و عصبانی است، هر از چندی آشوب به پا می کنند.

    وی در ادامه افزود: در مسئله اخیر هم دیدیم که سرمنشا آن اقلیم کردستان بود، در کردستان ایران، چقدر از بسیجی ها و پاسدارها را سر می بریدند و جنایات زیادی می کردند. حالا اینها حرف از آزادی و مردم می زنند یا منافقینی که ۱۷ هزار نفر را ترور کردند در همین تهران یک ناامنی ایجاد کرده بودند که هر لحظه ممکن بود یک نفر ترور شود، شهدای والا مقام زیادی شهید کردند و از فرد عادی گرفته تا بسیجی و پاسدار و حالا اینها آمدند و حرف از انسانیت و آزادی می زنند، خوب اینها باید به نسل جوان، دانشجویان و دانش آموزان گفته شود که بدانند کشور از چه بحران هایی عبور کرده است.

    معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه از بیمارستان و فرودگاه بازدید کردیم افزود: مسائل شهرستان دنبال می کنیم، بنای دولت بر این است که کمک کند. بعد از یک‌ سال رئیس جمهور همه استان ها را رفتند و ایشان شرط گذاشتند و گفتند باید مصوبات سفرهای قبلی اجرا شوند و پروژه ها به جایی برسند و الان دارد با جديت پیگیری می شود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.