شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مراسم گرامی داشت روز دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی داراب برگزار شد/ فرماندار دارب: دانشجو باید بعنوان یک دیده بان و منتقد بتواند حرف خودش را بزند و انتقاد سازنده و سالم کند

    شناسه : 5519 ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۵۸ 1658 بازدید ارسال توسط :

    به مناسبت سالروز ۱۶ آذر و گرامی داشت روز دانشجو، برنامه های مختلف سیاسی، فرهنگی  و هنری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی  داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در این  مراسم ها که با حضور مدیران، کارکنان و دانشجویان برگزار شد ضمن گرامی داشت  سه شهید مظلوم دانشکده […]

    مراسم گرامی داشت روز دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی داراب برگزار شد/ فرماندار دارب: دانشجو باید بعنوان یک دیده بان و منتقد  بتواند حرف خودش را بزند و انتقاد سازنده و سالم کند
    پ
    پ

    به مناسبت سالروز ۱۶ آذر و گرامی داشت روز دانشجو، برنامه های مختلف سیاسی، فرهنگی  و هنری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی  داراب برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در این  مراسم ها که با حضور مدیران، کارکنان و دانشجویان برگزار شد ضمن گرامی داشت  سه شهید مظلوم دانشکده فنی دانشگاه تهران  به نام های بزرگنیا، قند چی و شریعت رضوی، از دانشجویان برتر رشته های مختلف دانشگاهای داراب  تجلیل شد.

    مراسم روز دانشجو در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ فرماندار داراب در مراسم روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی گفت: دولت تدبیر و امید به فعالیتهای سالم دانشجویی و نقد دلسوزانه و مشفقانه دانشجویان باور دارد.

    عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در مراسم روز دانشجو که در سالن دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی برگزار گردید، ضمن تبریک روز دانشجو و گرامی داشت یاد و خاطر شهدای دانشجو، ۱۶ آذر را روز استقلال، آزادی و عزت و عظمت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: روز ۱۶ آذر به معنای واقعی حضور همه دانشجویان خارج از هر فکر، عقیده و اندیشه در مبارزه با استکبار جهانی است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان بیشترین شهدای  انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی را دانش آموزان ، دانشجویان و جوانان دانست و افزود: همه دستاوردهای پس از انقلاب  را مرهون و مدیون خونهای پاک و مطهر شهداهستیم.

    قاسم پور از دانشجویان بعنوان ذخیره حیاتی و سرمایه اصلی کشور نام برد و بیان داشت: برای انجام هر کاری نیاز به فرهنگ سازی است که در همین رابطه می توان از دانشگاه بهره گرفت.

    فرماندار افزود: فضای دانشگاه برای دانشجویان باید فضایی امن و آرام و با نشاط  باشد و دانشجو باید بعنوان یک دیده بان و منتقد  بتواند حرف خودش را بزند و انتقاد سازنده و سالم بکند که باعث پیشرفت و توسعه کشور بشود.

    وی وجود فضای آزاد و آرامش سیاسی در دانشگاه را ضروری دانست و اظهار داشت: دانشجویان باید تصمیم ساز و گفتمان ساز باشند و محیط دانشگاه باید اخلاق مدار باشد  و دانشجویان برای پیشرفت جمهوری اسلامی با وجود پتانسیلهای موجود در هر منطقه راهکارهای مناسب ارائه نمایند.

    قاسم پور پژوهش و تحقیق را مهم ارزیابی کرد و افزود: اساتید و دانشجویان جهت پیشرفت و توسعه کشور باید به مسئله پژوهش و تحقیق بیشتر اهمیت بدهند و امروز پژوهش تقاضا محور مورد نظر ما است که با ارائه راهکارهای مناسب با توجه به موقعیت شهرستان و ضرورت تغییر الگوی کشت و توسعه اقتصادی و صنعتی شهرستان بتوانند به ما کمک کنند و ما نیز استقبال می کنیم.

    وی گفت: پژوهش موتور محرک توسعه در همه عرصه هاست و باعث افزایش دانش بشری و خروج کشور از رکود و سکون می شود و از مدیران ادارات می خواهم از کارهای تحقیقاتی، علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان حمایت نمایند.

    فرماندار در پایان به برخی خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید از جمله ایجاد و آرامش روحی و روانی ایجاد شده در جامعه و تلاشهای اقتصادی صورت گرفته و طرح تحول سلامت و…. اشاره نمود.

    img_6877-copy img_6880-copy img_6962-copy img_6971-copy img_7004-copy img_7020-copy

    دانشگاه آزاد

    گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ازاد داراب با حضور مسولان واساتیذ ودانشجویان دانشگاه آزاد برگزار شد؛ در این مراسم ابتدا دکتر ایرج پور رئیس دانشگاه،  گزارشی از فعالیت های دانشگاه آزاد داراب ارائه کرد . در پایان از دانشجویان موفق در رشته های ورزشی وفرهنگی تقدیر شد.

    photo_2016-12-07_22-35-16-copy photo_2016-12-08_00-34-25-copy photo_2016-12-08_00-34-34-copy

    آموزشکده فنی

    مراسم  بزرگداشت روز دانشجو از طرف آموزشکده  فنی حکیم عباس دارابی در سالن آمفی تئاتر  داراببرگزار شد؛ سرپرست آموزشکده رضاکلامی در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران مطالبی درمورداهمیت روزدانشجو عنوان نمود. در این مراسم از خدمات ۱۳ ساله مرادیان رئیس پیشین آموزشکده فنی تقدیر شد و به گونه ای مراسم تودیع و معارفه مدیران این آموزشکده برگزار شد.

    فرماندار شهرستان داراب در جلسه روز دانشجو ضمن تبریک به دانشجویان و اساتید گفت: . قشر دانشجو شهدایی را تقدیم انقلاب کردند و با نثار خون خود پرچم حرکت و جنبش دانشجویی را به اهتزار در آوردند.

    عبدالرضا قاسمپور افزود: شهادت جمعی از دانشجویان در ۱۶ آذر، روز سرآغاز و روزعطف جنبش دانشجویی برای مبارزه با استکبار است.

    وی با اشاره به رعایت خطوط قرمزنظام در دانشگاهها گفت: دانشجویان نقش خود را ایفا کنند و نسبت به منافع عمومی حساس باشند. در دانشگاهها باید محیطی آرام، آزاد و با نشاط سیاسی وجود داشته باشد.

    dsc00099-copy dsc00105-copy dsc00111-copy dsc00136-copy dsc00159-copy dsc00177-copy dsc00235-copy dsc00243-copy

    پیام نور

    مراسم گرامیداشت شانزدهم آذر ماه  و روز  دانشجو با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید در سالن اجتماعات مرکز برگزار شد. در این مراسم نخست دکتر طالبی رئیس دانشگاه پیام نور داراب ضمن گرامیداشت یادو خاطره ی شهدای دانشجو و تبریک به مناسبت روز دانشجو گفت : تاریخ با برکت انقلاب اسلامی و مبارزات حق طلبانه مردم ایران به ویژه قشر دانشجو که رسالتی عظیم به عهده دارد ، همیشه الگویی برای همه آزادیخواهان بوده و هست. سپس محمد جواد امام مدرس دانشگاه و عضو بسیج اساتید در سخنانی ضمن تبریک این روز به سابقه مبارزات جنبش دانشجویی اشاره کرد و بیان داشت : بعد از کودتای ننگین امریکایی و انگلیسی ۲۸ مرداد این دانشجویان مسلمان بودند که با تظاهرات، انزجار خود را نسبت به ظلم و خفقان نشان داده و سینه های خود را آماج گلوله قرار دادند. وی سپس با بیان این که رشد و پیشرفت جامعه در گروی حرکت علمی دانشجویان است ، اظهار داشت : دانشجویان باید در جهت کسب علم و دانش احساس وظیفه کنند تا جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار بگیرد.

    img_8289-copy img_8305-copy img_8323-copy img_8331-copy img_8414-copy img_8444-copy

    دانشکده پیراپزشکی

    دانشجویان و اساتید دانشکده پیراپزشکی نیز با برگزاری مراسمی در سالن اجتماعات فرمانداری داراب؛ روز دانشجو را گرامی داشتند. در پایان این مراسم از دانشجویان برتر رشته های مختلف دانشکده تقدیر شد.

    dsc00272-copy dsc00276-copy dsc00279-copy dsc00286-copy dsc00339-copy dsc00343-copy

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “مراسم گرامی داشت روز دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی داراب برگزار شد/ فرماندار دارب: دانشجو باید بعنوان یک دیده بان و منتقد بتواند حرف خودش را بزند و انتقاد سازنده و سالم کند”
    1. دولت تدبیر وامید.آرامش روحی روانی ایجادشده.؟اقتصا؟….
      یعنی اینا که گفتی جناب قاسمپور.ازتوی سوپری هم گیرمیاد؟؟؟؟
      برادر عزیز.دولت تدبیروامید با برجام گور ملت رو کنده….
      اقتصاد.تورم..بیکاری…..
      هرچی رهبری دادزد فریادزد….
      دولت تدبیر وامید گفت خداروشکر برجام به فرجام رسیده…..
      الان چی دارین بگین؟مامردم گشنه ایم ناهار فرجام برجام نداریم؟؟؟؟