جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیر کمیته امداد داراب:اجرای طرح احسان حسینی در داراب/ مردم نذورات خود را به کمیته امدادتحویل دهند

    شناسه : 1538 ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۰۸ 610 بازدید ارسال توسط :

    مردم نیکوکار و عزاداران حسینی می‌توانند نذورات خود شامل غذای گرم، و گوشت های قربانی يا نذورات نقدي را به دفاتر کميته امداد تحويل دهند، تا اين نهاد با توجه به داشتن بانک اطلاعاتي از نيازمندان، نذورات اهدايي را بين محرومان و مستمندان جامعه توزيع نماید. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی […]

    مدیر کمیته امداد داراب:اجرای طرح احسان حسینی در داراب/ مردم نذورات خود را به کمیته امدادتحویل دهند
    پ
    پ

    مردم نیکوکار و عزاداران حسینی می‌توانند نذورات خود شامل غذای گرم، و گوشت های قربانی يا نذورات نقدي را به دفاتر کميته امداد تحويل دهند، تا اين نهاد با توجه به داشتن بانک اطلاعاتي از نيازمندان، نذورات اهدايي را بين محرومان و مستمندان جامعه توزيع نماید.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد داراب؛ سعید عطوفت شعار در ارتباط با اجرای طرح احسان حسینی گفت: این نهاد در ماه محرم و صفر آماده دریافت و توزیع نذورات و احسان عاشقان سیدالشهدا (ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است و هموطنان می توانند نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به پایگاه های امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.
    مدیر کمیته امداد داراب تصریح کرد: به منظور اجرای طرح احسان حسینی در ایام محرم و صفر، از ظرفیت مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیات های مذهبی و نیز نقش روحانیون، مبلغان و مداحان در ترغیب مردم به انجام کار خیر استفاده خواهد شد.
    عطوفت شعار با اشاره به اهداف طرح احسان حسینی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت معنوی مومنین برای خدمت به نیازمندان در ماه محرم و صفر، ساماندهی نذورات مردمی جهت توزیع بین مستمندان واقعی جامعه و تقویت و تبیین فرهنگ احسان از اهداف این طرح است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.