جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیرکل صدا و سیمای فارس: ظرفیت های شهرستان داراب باید بخوبی منعکس شود/ دفتر خبر صدا و سیما در داراب تأسیس می شود

    شناسه : 1709 ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 785 بازدید ارسال توسط :

    مدیرکل صدا و سیمای فارس در سفری یک روزه در روز چهارشنبه ۶ آبان ماه در معیت جمعی از کارشناسان و معاونین این سازمان به شهرستان داراب سفر کرد. وی در ابتدای ورود به داراب با حضور در گلزار شهدا این شهرستان نسبت به یادگاران دفاع مقدس ادای احترام کرد و سپس در دفتر امام […]

    مدیرکل صدا و سیمای فارس: ظرفیت های شهرستان داراب باید بخوبی منعکس شود/ دفتر خبر صدا و سیما در داراب تأسیس می شود
    پ
    پ

    مدیرکل صدا و سیمای فارس در سفری یک روزه در روز چهارشنبه ۶ آبان ماه در معیت جمعی از کارشناسان و معاونین این سازمان به شهرستان داراب سفر کرد.
    وی در ابتدای ورود به داراب با حضور در گلزار شهدا این شهرستان نسبت به یادگاران دفاع مقدس ادای احترام کرد و سپس در دفتر امام جمعه شهرستان داراب با وی ملاقات نمود.
    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب؛ سهرابی در ادامه حضور در داراب با شرکت در شورای در جلسه کارگروه اجتماعی-فرهنگی شهرستان داراب شرکت کرد. وی در این جلسه که با حضور فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم در مجلس تشکیل شده بود گفت: مائیم و یک انقلاب بی بدیل و یک سرزمین خدایی که سال هاست که در معرض انواع جنگ و توطعه های سخت و نرم قرار گرفته و خداوند تا کنون به ما کمک کرده که پاسداشت خون شهیدانمان بوده ایم. جمهوری اسلامی ایران با همه خصوصیاتی که دارد خار چشم دشمنان است و آنها با همه توان در صدد مبارزه با جمهوری اسلامی هستند.
    وی در ادامه افزود: اگر در کنار هم باشیم و ظرفیت هایمان را در طبق اخلاص بگذاریم برای خدمت به مردم که هدف واحد همه ماست این کشور هم کشور قدرتمندی است و کافی است که ما خودمان را بشناسیم و به ظرفیت های خودمان آشنا باشیم.اگر ما فرهنگ ضعیفی داشته باشیم مطمئنأ رونق اقتصادی ما هم دوام چندانی نخواهد داشت.
    سهرابی با اشاره به جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی گفت: امروز اگر صدا و سیما در مقابله با جنگ نرم مسئولیت دارد همه باید بسیج شویم و به این قرارگاه کمک کنیم تا این قرار گاه بتواند وظیفه خودش را به نحو احسن انجام دهد، خطر جنگ نرم و سخت در همین است که در جنگ سخت دشمن را می بینیم و و همه چیز ملموس است اما خطر در جنگ نرم بیشتر است زیرا گاهی خبر می رسد که ماهواره در دل روستا ها و و عشایر نفوذ پیدا کرده اند و و دین و اخلاق و همه آنچه ما داریم را از ما می گیرند و خسارتی که از این طریق متوجه مردم خواهد شد به مراتب بسیار زیان بار تر از جنگ سخت خواهد بود. وی ضمن درخواست برای شناخت جوانب جنگ نرم افزود: من از همه دوستان استدعا دارم مطالعه بیشتری نسبت به جنگ نرم؛ ویژه گی های آن و راه های مقابله با آن داشته باشند. دشمن ساکت نمی نشیند و در همه حوزه ها هر روز طرحی نو برای نابود کردن این ملت در دست دارد. در حوزه جنگ نرم ابزار متفاوت است و ماهواره تنها بک مورد از این ابزراهاست که البته ابزار بسیار خطرناکی است و ما باید با آینده پژوهی که انجام می دهیم گام های جدید دشمن را بشناسیم و بتوانیم برای آن برنامه مناسب داشته باشیم.
    مدیر کل صدا و سیمای فارس در ادامه بیان داشت: توقع بجایی است که صدا و سیما در اقصی نقاط کشور و حتی روستاها حضور داشته باشد و ما با تمام ظرفیت صدا و سیمای فارس در خدمت شما هستیم و من به صراحت عرض می کنم این روز ها صدا و سیما تنهاست نباید این مهمترین قرار گاه مبارزه با جنگ نرم تنها بماند و همه قوا باید به صدا و سیما کمک کنند، همه ما و فرزندان ما در خطر هستند و آینده ما در خطر است، فرهنگ متعالی ما که بر گرفته از دین اسلام و تمدنی کهن و بزرگ است در خطر است این کمک فقط بحث مالی نیست بلکه کمک فکری نیز شامل می شود.
    وی با اشاره به سفر به شهرستان داراب گفت: در عصری که دشمنان از طریق شبکه های ماهواره ای خواب ها و خیال ها در سر می پرورانند انتساب این شهرستان به امام حسن مجتبی(ع) مسئولیت را دو چندان می کند. این سفر برای بنده سفر پر خیر و برکتی است، داراب شهر با فرهنگی است و شهری مذهبی و ولایت مدار است.
    وی ظرفیت های این شهرستان را برشمرد و افزود: ظرفیت های این شهرستان باید بخوبی منعکس شود، سرمایه گذاران فراوانی هستند که از ظرفیت های این شهرستان اطلاع ندارند. این دیار یک دیار با فرهنگ و اصیل است، تاریخ کهنی دارد و بواسطه این تاریخ ظرفیت های بی بدیلی در آن وجود دارد که که رسانه ملی وظیفه خودش می داند این ظرفیت ها را به نحو مطلوبی در معرض دید و قضاوت مخاطبان قرار دهد هر جا که رسانه حضور چشم گیری داشته باشد رشد و توسعه آن منطقه هم سرعت می گیرد از این جهت باید از مسئولینی که تلاش می کنند به هر شکلی که شده پای رسانه را بیشتر به این منطقه باز کنند تشکر کنم که می دانند برای این منطقه از این ظرفیت ها چگونه استفاده کنند. همین پیگیری های مکرر و خواسته هاست که مسئولیت ما را سنگین تر می کند.
    مدیر کل صدا و سیما در در ادامه با حضور در مرقد حضرت آیت ا… نسابه و اقامه نماز جماعت در معیت آیت ا… زاده نسابه نسبت به آن عالم ربانی ادای احترام کرد.مدیر کل صدا و سیما با حضور در ساختمانی که به منظور راه اندازی دفتر خبر در نظر گرفته شده بود موافقت خود را با راه اندازی دفتر خبر شهرستان داراب در این ساختمان بصورت موقت اعلام کرد و مقرر شد تا در اسرع وقت با تملک زمین مناسب نسبت به ساخت دفتر خبر مجهز اقدام گردد.
    مدیر کل صدا و سیمای فار س در ادامه این سفر با حضور در خانواده های شهیدان حامدی و رستگار که هر کدام دو شهید را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده اند و با اهدا لوح تقدیر از این دو خانواده تجلیل کرد.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “مدیرکل صدا و سیمای فارس: ظرفیت های شهرستان داراب باید بخوبی منعکس شود/ دفتر خبر صدا و سیما در داراب تأسیس می شود”
    1. سلام
      خدا قوت انشاالله دفتر پر باری باشد

    2. ممنون از نماینده پرتلاش وفرماندار توانمند که بادعوت از مسعولین زمینه رشد وتوسعه شهرستان رافراهم مینمایند .

    3. خوب شد الان برطرف شد….مرسی