یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل توسط مردم داراب

    شناسه : 15541 ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 110 بازدید ارسال توسط :

    تجمع اعتراضی مردم شهید پرور داراب در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل همزمان با سراسر کشور امروز صبح برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز،  امام جمعه داراب در مراسم تجمع محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل با بیان اینکه حضور ما نشانه مبارزه است تصریح کرد: امروز رژیم اسرائیل بدتر از […]

    محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل توسط مردم داراب
    پ
    پ

    تجمع اعتراضی مردم شهید پرور داراب در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل همزمان با سراسر کشور امروز صبح برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز،  امام جمعه داراب در مراسم تجمع محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل با بیان اینکه حضور ما نشانه مبارزه است تصریح کرد: امروز رژیم اسرائیل بدتر از فرعون است. فرعون نماد استکبار، طاغوت و ظلم است. اما بر اساس آیات قرآنی رژیم غاصب صهیونیستی منزجرتر، پست تر و ظالم تر از فرعون است. چون فرعون فقط کودکان را می کشت اما امروز رژیم غاصب صهیونیستی هم کودکان را می کشد و هم مادران و پدران را می کشد. این نشان می دهد که اسرائیل از فرعون بدتر است.

    حجت الاسلام خسروی با تأکید بر ادامه مبارزه علیه رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ما در میدان نبردی هستیم که سیدالشهدا، انبیا و اولیا در آن حاضر شدند. چرا امروز آمریکا، اروپا در دفاع از رژیم کودک کش بلند شده و و سران شرور آنها در مناطقی از آنجا حاضر می شوند و از رژیم پلید اسرائیل حمایت می کنند؟ انسانی که غیرت ندارد، شرافت و انسانیت ندارد. سران اروپا و آمریکا امروز مشغول هستند و باید آنها را با نام سران بی غیرت نامگذاری کرد. سرانی که مدعی تمدن، توسعه و پیشرفت هستند اما مسأله غزه و فلسطین نشان داد که اینها سران بی غیرت هستند.

    حجت الاسلام خسروی افزود: امروز اگر در دنیا می بینید سران جنایتکار به حمایت این رژیم شرور می آیند و به آنان سلاح شیمیایی و بمب فسفری می دهد این از بی غیرتی آنهاست که حتی حیوانات هم این اقدامات را انجام نمی دهند. کدام حیوان پستی چنین جنایت هایی می کند؟ هنوز عده ای گرچه اندک و قلیل از آنها دارند حمایت می کنند. خون شهید زندگی و آبرو می دهد. ما اگر قرن ها تلاش و گفتگو می کردیم که این رژیم غده سرطانی است عالم متوجه نمی شد اما اکنون خون کودکان فلسطین به همه بصیرت داد و در دانشگاه‌های بزرگ می بینیم که سخنرانی انجام نمی شود و انشالله مظلومیت کودکان این رژیم را نابود می کند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.