شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • قصور اداره راه و شهرسازي در حادثه رانندگی جاده داراب _ جنت شهر

    شناسه : 15496 ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 156 بازدید ارسال توسط :

    در این تصادف زنجيره‌اي در “داراب”، ۴ نفر كشته و ۲ نفر نيز مجروح و راهي بيمارستان شدند. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،”عبدالهاشم دهقاني” بيان كرد: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مشاهده کردند، سواري پرايد با ۴ سرنشين با وانت مزدا حامل ۲ نفر و يك دستگاه كاميون […]

    قصور اداره راه و شهرسازي در حادثه رانندگی جاده داراب _ جنت شهر
    پ
    پ

    در این تصادف زنجيره‌اي در “داراب”، ۴ نفر كشته و ۲ نفر نيز مجروح و راهي بيمارستان شدند.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،”عبدالهاشم دهقاني” بيان كرد: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مشاهده کردند، سواري پرايد با ۴ سرنشين با وانت مزدا حامل ۲ نفر و يك دستگاه كاميون به شدت برخورد کرده‌اند.

    رئيس پليس راه شمالي استان تصريح كرد: در این حادثه هر ۴ سرنشين سواري پرايد در دم فوت و ۲ سرنشين وانت مزدا نيز مجروح و راهي بيمارستان شدند.

    سرهنگ “دهقاني” با بيان اينكه كارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع اين حادثه را ۵۰ درصد انحراف به چپ از جانب راننده وانت مزدا و ۵۰ درصد هم اداره راه و شهرسازي به علت نواقص جاده‌اي اعلام كردند، گفت: رعایت سرعت مطمئنه و تجمیع حواس به رانندگی می‌تواند از وقوع حوادث مشابه پیشگیری کنند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.