سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار ویژه شهرستان داراب در بازدید از مرکز تولید ماسک مطرح کرد: از مالکان مغازه های سطح شهرستان خواهشمندیم که اجاره بهای املاک خود را در این مدت بر مستاجران خود ببخشند

    شناسه : 10698 ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 1484 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، علی مظفری معاون استاندار و  فرماندار ویژه داراب از مرکز تولید ماسک در شهرستان بازدید نمود. معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب بیان داشت: پیرو جلسات مکرری که برگزار و مصوبات خوبی که در این جلسات مصوب شد، اقدامات […]

    فرماندار ویژه شهرستان داراب در بازدید از مرکز تولید ماسک مطرح کرد: از مالکان مغازه های سطح شهرستان خواهشمندیم که اجاره بهای املاک خود را در این مدت بر مستاجران خود ببخشند
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، علی مظفری معاون استاندار و  فرماندار ویژه داراب از مرکز تولید ماسک در شهرستان بازدید نمود.

    معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب بیان داشت: پیرو جلسات مکرری که برگزار و مصوبات خوبی که در این جلسات مصوب شد، اقدامات خوبی جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرستان انجام شده است و ادارات شهرستان نیز تمام و کمال پای کار ایستاده اند.

    وی گفت: راه اندازی خط تولید ماسک در شهرستان با شرایط کاملا بهداشتی و استریل با همت مشترک هلال احمر، فنی و حرفه ای و مرکز خیریه بهمنی و پسران و بخش خصوصی در شهرستان آرامش خاطری برای مردم است تا بتوانیم بهتر و باخیالت راحت تر کرونا را شکست دهیم .

    مظفری اظهار داشت : از مردم خوب شهرستان داراب که پای کار آمده اند و در اجرای مصوبات جهت پیشگیری ازانتشار این ویروس همکاری داشته اند سپاسگزاریم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: از کسبه محترم شهرستان که با وجود بازار شب عید از منفعت شخصی خود گذشتند و مغازه های خود و بازار را تعطیل کردند سپاسگزاریم و از این عزیزان تشکر ویژه داریم و از کلیه مالکان مغازه های سطح شهرستان خواهشمندیم که باتوجه به همکاری صنوف اجاره بهای املاک خود را در این مدت بر مستاجران خود ببخشند تا فشار کمتری به این عزیزان وارد شود.

    وی تصریح کرد: از تلاش همه ی پزشكان و پرستاران، بهورزان، بهیاران، کارشناسان بهداشتی و كادر بهداشت و درمان شهرستان كه در آمادگی كامل به سر می برند كه خدای نكرده با مشاهده ی موردی با تمام توان با آن به مقابله بپردازند، تقدیر و تشکر و سپاسگزاری می نمايم.

    ایشان در پایان اضافه کرد: با همکاری هلال احمر، بسیج مردمی، شبکه بهداشت و درمان و بخشداری ها تمامی مبادی ورودی شهرستان کاملا کنترل می شود و افرادی که قصد عبور از مبادی ورودی شهرستان را دارند مورد پالایش و تست قرار می گیرند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.