سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار ویژه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا: آمار بستری های کرونا در حال افزایش است / به دلیل عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل ها بیم موج جدید کرونا در شهستان داریم

    شناسه : 12382 ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ 450 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار ویژه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا: آمار بستری های کرونا در حال افزایش است / به دلیل عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل ها بیم موج جدید کرونا در شهستان داریم. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، اصغر فرودی معاون استاندار […]

    فرماندار ویژه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا: آمار بستری های کرونا در حال افزایش است / به دلیل عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل ها بیم موج جدید کرونا در شهستان داریم
    پ
    پ

    فرماندار ویژه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا: آمار بستری های کرونا در حال افزایش است / به دلیل عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل ها بیم موج جدید کرونا در شهستان داریم.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، اصغر فرودی معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ضمن تشکر از تلاش های مجریان طرح شهید سلیمانی بیان داشت: متاسفانه آمار بستری های کرونا در حال افزایش است و به دلیل عادی اانگاری و سهل انگاری بیم خیز آهسته موج چهارم کرونا را در شهرستان داریم و بایستی ضمن رعایت کامل پروتکل ها، نظارت ها را نیز تشدید کنیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: کلیه ادارات ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محیط اداره، جهت پیشگیری از موج جدید کرونا همکاری لازم را با ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا داشته باشند.

    شایان ذکر است که در این جلسه موارد زیر بررسی و تصویب شد:

    ۱ از کلیه همشهریان عزیز خواهشمند است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مقابله با این ویروس منحوس، مسئولین و کادر درمان را یاری نمایند.

    ۲ شهرداری ها و دهیاری ها نسبت به ضدعفونی مستمر معابر و اماکن عمومی اقدام نمایند.

    ۳ برگزاری مراسم تشییع جنازه و ختم ممنوع

    ۴برگزاری مراسم های ترحیم در مساجد و حسینیه ها ممنوع

    ۵چاپ اطلاعیه ترحیم و تدفین ممنوع و در صورت چاپ با چاپخانه برخورد قانونی می شود.

    ۶ روزهای پنجشنبه ورود به آرامستان (بهشت مجتبی) ممنوع

    ۷تالار و باغات مجالس با حداکثر ۱۰۰ نفر نهایتا در ۳ ساعت مراسمات را برگزار کنند. در صورت تخلف تالار مربوطه پلمپ می گردد.

    ۸ استفاده از کلیه ادوات موسیقی جهت برگزاری مراسم در منزل ممنوع و در صورت مشاهده توقیف می گردد.

    ۹ ادارات متولی نظارت، نسبت به افزایش اکیپ های بازرسی از صنوف، نانوایی ها، پمپ بنزین ها و سایر مشاغل اقدام و با متخلفین قاطعانه برخورد نمایند.

    ۱۰ در کلیه ادارات، بانک ها و اصناف صرفا در صورت داشتن ماسک خدمات ارائه می شود.

    ۱۱ توزیع اقلام ضروری صرفا از طریق سامانه های ثبت نامی باشد و تعداد عاملین توزیع افزایش یابد تا دیگر شاهد تشکیل صف نباشیم. همچنین در بخش ها نیز با هماهنگی بخشداران و دهیاران توزیع اقلام صورت پذیرد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.