جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مطرح کرد: موضوع اشتغال با سرعت و قوت بیشتر پیگیری شود

    شناسه : 6746 ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 1680 بازدید ارسال توسط :

      ایجاد و توسعه اشتغال از طریق رونق تولید و توسعه کشتهای گلخانه ای و گیاهان دارویی و توسعه اماکن گردشگری و حمایت از فعالین بخش خصوصی در دستور کار جدی مسئولین شهرستان است. به گزارش باشگاه تحلیلی خبری عصر داراب، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در […]

    فرماندار داراب در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مطرح کرد: موضوع اشتغال با سرعت و قوت بیشتر پیگیری شود
    پ
    پ

     

    ایجاد و توسعه اشتغال از طریق رونق تولید و توسعه کشتهای گلخانه ای و گیاهان دارویی و توسعه اماکن گردشگری و حمایت از فعالین بخش خصوصی در دستور کار جدی مسئولین شهرستان است.

    به گزارش باشگاه تحلیلی خبری عصر داراب، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه کارگروه اشتغال که با حضور اعضاء در فرمانداری تشکیل شد، با تشکر از تلاشهای اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه ای و سایر اعضاء کارگروه در ایجاد اشتغال و رونق تولید، اظهار داشت: آمار رسمی ثبت شده در سامانه گواه تلاشها و خدمات عزیزان است اما لازم است با توجه به شرایط شهرستان و نیاز جوانان در سال آتی موضوع اشتغال با سرعت و قوت بیشتر پیگیری شود.

    وی در ادامه افزود: همه ادارات خصوصا بانکها باید کمک کنند تسهیلات آسان و روان در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت: اعضاء کارگروه بحث معرفی طرحهای گردشگری و تعاونیهای بالای ۲۵ خانوار، تسهیلات رونق تولید و تسهیلات دهکده مشاغل کوچک تولید روستایی را جدی بگیرند و با تعامل اداره کار ترتیبی اتخاذ گردد که مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان حل شود.

    قاسم پور تاکید کرد: با توجه به تاسیس تعاونی توسعه و عمران در داراب و اهمیت و نقش موثر تعاونی مذکور لازم است همه مدیران با هیات مدیره تعاونی در چارچوب قانونی و اختیارات قانونی آنها همکاری لازم داشته باشند.

    فرماندار در پایان از آموزش حرفه آموزان و مهارت آموزان توسط فنی و حرفه ای در دوره های مختلف تشکر و بر توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای تاکید کرد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.