جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب: به هیچ وجه برخوردهای سیاسی و سلیقه ای در تأئید صلاحیت ها نخواهیم داشت

    شناسه : 2247 ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 688 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار داراب در گردهمایی هیئت های اجرایی حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت گفت: شرکت در انتخابات وظیفه الهی، ملی و انسانی است و تهدیدات دشمنان را بی اثر و امنیت و آینده کشور را تضمین می کند. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری، قاسمپور فرماندار داراب در این گردهمائی هیئت […]

    فرماندار داراب: به هیچ وجه برخوردهای سیاسی و سلیقه ای در تأئید صلاحیت ها نخواهیم داشت
    پ
    پ

    فرماندار داراب در گردهمایی هیئت های اجرایی حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت گفت: شرکت در انتخابات وظیفه الهی، ملی و انسانی است و تهدیدات دشمنان را بی اثر و امنیت و آینده کشور را تضمین می کند.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری، قاسمپور فرماندار داراب در این گردهمائی هیئت های اجرایی حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و هیئت های اجرائی حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت در فرمانداری داراب برگزار گردید اظهار داشت: بار اصلی انتخابات بر دوش هیئت های اجرائی است پس باید مواظب باشید که انتخابات از مسیر اصلی خودش خارج نشود چون مسئول صحت انتخابات هیئت های اجرائی هستند .
    او ادامه داد : هیئت های اجرائی با کمک، وحدت، تعامل و همدلی دست به دست هم بدهیم و با تعامل هیئت نظارت بتوانیم در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت با حضور گسترده مردم انتخابات خوب و قانونمندی را برگزار کنیم.
    وی با تأکید بر اینکه ما امانت دار مردم هستیم افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانگر مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی درسطح داخلی و خارجی است.
    نماینده اجرایی دولت در شهرستان داراب زمان تأئیـــد صلاحیت کاندیدا ها را تا ۱۴/۱۰/۹۴ عنوان نمود و گفت: به هیچ وجه برخوردهای سیاسی و سلیقه ای در تأئید صلاحیت ها نخواهیم داشت و تنها ملاک ما قانون است چراکه بحث حیثیت و آبروی افراد در میان است ، باکمال دقت و با رعایت عدل و انصاف قانون را اعمال می کنیم.
    فرماندار با تأکید بر این که دنبال این نیستیم که فردی را از فکر یا جناح یا گروه خاصی به مجلس بفرستیم ، تصریح کرد: ما موظفیم صرفاً قانون را رعایت کنیم و هر فردی را که مردم انتخاب کردند، پیروز انتخابات است. نتیجه انتخابات نیز می بایست وحدت و همدلی باشد نه خدای ناکرده تفرقه و اختلاف.
    در ادامه جلسه مدیر کل سیاسی و امنیتی ضمن تأکید بر بی طرفی کامل هیئت های اجرائی در انتخابات مطالبی در خصوص رعایت قانون در این زمینه جهت برگزاری انتخابات سالم و قانونمند بیان نمود. IMG_5247 IMG_5258IMG_5257IMG_5259

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.