جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حضور وزیر نیرو؛ فاز اول تصفیه‌خانه طرح آبرسانی به داراب با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

    شناسه : 9804 ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ 1520 بازدید ارسال توسط :

    فاز اول تصفیه‌خانه طرح آبرسانی به داراب و زرین‌دشت با حضور “رضا اردکانیان” وزیر نیرو  با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ آئین افتتاح پروژه تصفیه آب شرب شهر داراب از سد رودبال با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو، رحیمی استاندار فارس، دهقانی مدیر کل آب منطقه […]

    با حضور وزیر نیرو؛ فاز اول تصفیه‌خانه طرح آبرسانی به داراب با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد
    پ
    پ
    فاز اول تصفیه‌خانه طرح آبرسانی به داراب و زرین‌دشت با حضور “رضا اردکانیان” وزیر نیرو  با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.
    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ آئین افتتاح پروژه تصفیه آب شرب شهر داراب از سد رودبال با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو، رحیمی استاندار فارس، دهقانی مدیر کل آب منطقه ای فارس و جمعی از مدیران محلی برگزار شد.
    با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه طرح آبرسانی به داراب و زرین‌دشت، از طریق خط انتقال به طول ۱۱۴ کیلومتر و احداث ۲۰ هزار مترمکعب مخزن ذخیره که تاکنون ۱۰هزار مترمکعب آن احداث شده است، ظرفیت تامین و بهبود وضعیت کیفی آب شرب شهر داراب افزایش می‌یابد.
    این گزارش حاکی است، برای پروژه آبرسانی به شهر داراب احداث سه باب ایستگاه پمپاژ و یک تصفیه‌خانه به ظرفیت اسمی ۸۶۰ لیتر در ثانیه در نظر گرفته شده که یک باب ایستگاه پمپاژ با دبی ۱۲۰ لیتر در ثانیه و ارتفاع پمپاژ ۱۲۰متر اجرا شده و فاز اول آن به ظرفیت ۱۵۰لیتر در ثانیه به بهره‌برداری رسید.
    بنا بر این گزارش، در این پروژه خط انتقال برق ۲۰ کیلوولت به طول ۱۴ کیلومتر پیش‌بینی شده که تاکنون ۸٫۵ کیلومتر اجرا شده است.
    همچنین در این سفر عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب زرین‌دشت از سد رودبال را با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار آغاز گردید. عملیات اجرایی خط انتقال آب به شهر زرین‌دشت با هدف تأمین حدود ۶۰ درصد از آب شرب شهرستان زرین دشت و روستاهای مسیر در سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید. این پروژه دارای خط انتقال به طول ۶۲ کیلومتر خواهد بود که تاکنون ۱۹ کیلومتر از آن اجرا شده است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.