جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • شهردار داراب در آیین روز درختکاری: با سنت حسنه کاشت درخت به نیت درگذشتگان، می توان در سال ۱۵ هزار درخت در داراب کاشت

    شناسه : 12731 ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 589 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، آیین روز درختکاری با حضور فرماندار ویژه شهرستان داراب، شهردار، اعضای شورای شهر و برخی از علاقه مندان برگزار شد. فرماندار ویژه شهرستان داراب در این آیین، اقدام خانواده مرحوم ستوده برای درختکاری را شایسته عنوان کرد و گفت: درختکاری باید تبدیل به فرهنگ شود و امروز شاهد […]

    شهردار داراب در آیین روز درختکاری: با سنت حسنه کاشت درخت به نیت درگذشتگان، می توان در سال ۱۵ هزار درخت در داراب کاشت
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، آیین روز درختکاری با حضور فرماندار ویژه شهرستان داراب، شهردار، اعضای شورای شهر و برخی از علاقه مندان برگزار شد.

    فرماندار ویژه شهرستان داراب در این آیین، اقدام خانواده مرحوم ستوده برای درختکاری را شایسته عنوان کرد و گفت: درختکاری باید تبدیل به فرهنگ شود و امروز شاهد هستیم که فرهنگ درختکاری که خانواده مرحوم ستوده انجام می دهند حقیقتا کار شایسته و  بایسته ای است.

    شهردار داراب در این آیین ضمن تبریک به مناسبت روز درختکاری گفت: با سنت حسنه کاشت درخت به نیت درگذشتگان، می توان در سال ۱۵ هزار درخت در داراب کاشت و سرانه شهر در حوزه فضای سبز را بالا برد. هزینه آماده سازی این مکان و همچنین تهیه  و تأمین هزار درخت را آقای ستوده متقبل شدند که از ایشان تشکر می کنم.

    سلامی نژاد با گلایه از عدم همکاری برخی از شهروندان در حفظ و نگهداری درختان اظهار داشت: با همکاری انجمن حامیان داراب در خیابان ۲۲ بهمن چندبار درخت کاشتیم اما اگر الان به این خیابان  ومعابر بافت قدیم بروید شاید از هزار درختی که کاشته شده، تعداد انگشت شماری باقی مانده است.

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.