یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2013 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سید ضیاء کمانه پیشکسوت ورزش دو و میدانی و از قهرمانان سابق دومیدانی کشور به دیدار حق شتافت

    شناسه : 15120 ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 241 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سید ضیاء کمانه از بزرگان ورزش ایران و قهرمان سابق آسیا و عضو تیم دومیدانی کشور پس از عمری تلاش و خدمات بی سابقه در عرصه ورزش ایران دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزشی کشور را داغدار کرد. مرحوم سید ضیاء کمانه قهرمان با سابقه ورزش […]

    سید ضیاء کمانه پیشکسوت ورزش دو و میدانی و از قهرمانان سابق دومیدانی کشور به دیدار حق شتافت
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سید ضیاء کمانه از بزرگان ورزش ایران و قهرمان سابق آسیا و عضو تیم دومیدانی کشور پس از عمری تلاش و خدمات بی سابقه در عرصه ورزش ایران دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزشی کشور را داغدار کرد.

    مرحوم سید ضیاء کمانه قهرمان با سابقه ورزش و دومیدانی آسیا و ایران رکورددار دو ۱۱۰ متر با مانع کشور است و از معدود پیشکسوتانی بود که سال ها رکورددار این رشته ورزشی در کشور بود. سید ضیا کمانه نه تنها خود از بارزترین دوندگان کشور بلکه بسیاری از دوندگان مطرح کشور از شاگردان او بودند.

    این ورزشکار پیشکسوت از مدتی قبل بدلیل کهولت سن در کما بود و سرانجام در روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

    پایگاه خبری عصر داراب نیوز این ضایعه بزرگ را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزشی کشور تسلیت عرض می کند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.