دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2015 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اختتامیه مسابقات جایزه بزرگ گلوله زنی کشوری در داراب برگزار شد

    شناسه : 16089 ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۵۴ 34 بازدید ارسال توسط :

    آئین اختتامیه مسابقه گلوله زنی کشوری با حضور جانشین لشکر ۱۹ فجر، خانواده شهید ابوذر فرحبخش، مسئولین شهرستان، شرکت کنندگان در مسابقه و جمعی از مردم و اهالی روستای بانوج برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، مسابقات جایزه بزرگ گلوله زنی کشوری (یادواره شهید مدافع حرم شهید ابوذر فرحبخش) با مسافت ۶۰۰ […]

    اختتامیه مسابقات جایزه بزرگ گلوله زنی کشوری در داراب برگزار شد
    پ
    پ

    آئین اختتامیه مسابقه گلوله زنی کشوری با حضور جانشین لشکر ۱۹ فجر، خانواده شهید ابوذر فرحبخش، مسئولین شهرستان، شرکت کنندگان در مسابقه و جمعی از مردم و اهالی روستای بانوج برگزار شد.
    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، مسابقات جایزه بزرگ گلوله زنی کشوری (یادواره شهید مدافع حرم شهید ابوذر فرحبخش) با مسافت ۶۰۰ متر و ۳۰۰ متر در روستای بانوج برگزاری شد.

    سرهنگ محبی، معاون لشکر ۱۹ فجر در این مراسم شهید ابوذر فرح بخش را شهیدی تأثیر گذار عنوان کرد و با ارائه دیدگاهی متفاوت از معرفی شهید فرح بخش اظهار داشت: شما به صورت شناسنامه ای و محلی ایشان را می شناسید و من از دیدگاه دیگری معرفی می کنم؛ شهید فرح بخش بسیجی استان فارس بود که صدای هل من ناصر ینصرنی مظلوم را شنید. سرهنگ محبی با بیان اینکه لشکر ۱۹ فجر آمادگی همکاری در جهت توسعه ورزش تیراندازی دارد تصریح کرد: این کار ارزشمند ورزشی اسلامی که انجام گرفته است و سه ورزش شنا، تیراندازی و سوارکاری ورزش دینی هستند؛ ورزش تیراندازی در سطح استان توسعه می دهیم و سپاه به دیگران کمک می کند و اعلام کنید که لشکر ۱۹ فجر فارس برای توسعه ورزش تیراندازی هم ساچمه زنی و هم گلوله زنی آمادگی همکاری دارد.
    نادر کشاورز رئیس هیأت تیراندازی شهرستان داراب با انتقاد شدید از عملکرد برخی از مسئولین استانی در جهت برگزاری این مراسم تصریح کرد: من رئیس هیأت تیراندازی داراب هستم و با توجه به اینکه لازم بود هیأت استان از ما حمایت همه جانبه داشته باشد با مشقت زیاد مجوز این کار را گرفتیم، ولی متأسفانه هیأت استان نه تنها همکاری نکرد بلکه برای ما چالش هم ایجاد کرد. کشاورز پرداخت هزینه برگزاری مسابقه را از طرف شرکت کنندگان عنوان کرد و افزود: هزینه های این مراسم از جیب خود تیراندازان تأمین شده است و گفتند که همه هزینه ها را خودمان پرداخت می کنیم. ما انتظار داریم هیأت های استان برای ما چالش درست نکنند.
    وی گفت: در این موضوع اگر لشکر ۱۹ فجر و جناب سردار قنبری و زیرمجموعه آنها و برادران ما در سپاه ناحیه داراب و برادر رزمخواه و همچنین عوامل انتظامی شورای تأمین با ما همکاری نمی کردند و از قبل به ما مجوز نمی دادند عملا کار را تعطیل می کردند. حالا خودتان آمدید مراسم را دیدید و می توانید اظهارنظر کنید. مطمئن هستم بعد از این مراسم با هیأت های استان دچار چالش های بزرگتری می شویم. ولی من به خود می بالم که مسؤلین خوبی در داراب وجود دارد‌.

    در این مسابقه ۱۲۰ نفر از شهرهای مختلف کشور شرکت کردند. در این دوره از مسابقات در بخش تیمی و در کلاس ۶۰۰ متر؛  تیم تهران مقام اول،تیم  شهید هاشمی نژاد قم مقام دوم و تیم شهید فرحبخش داراب وابسته به لشکر ۱۹ فجر مقام سوم را کسب کردند. در کلاس ۳۰۰ متر؛ تیم شهید هاشمی سپاه علی ابن ابیطالب قم مقام اول، تیم کرمانشاه مقام دوم و تیم شهید کورانی هرمزگان مقام سوم را کسب کردند. در بخش انفرادی و در کلاس ۶۰۰ متر خوارزم فرزانه و در ۳۰۰ متر سید مصطفی موسوی حائز مقام اول شدند. در کلاس ۶۰۰ متر نفرادی: خوارزم فرزانه از تهران مقام اول،فرشید سعادتمند از قم دوم، محمدحسینعلی آبادی از فارس سوم، امین عالی پور از تهران چهارم، عبدالرضا حاجی زاده از هرمزگان پنجم شدند که به نفر اول مبلغ ۱۰۰ میلیون، دوم ۷۰ میلیون، سوم ۴۰ میلیون، چهارم  ۲۰ میلیون و مقام پنجم ۱۰ میلیون جایزه نقدی تعلق گرفت.

    در کلاس ۳۰۰ متر انفرادی نیز سیدمصطفی موسوی اول، مصیب نوروزی دوم، عباس تاج الدینی نفر سوم، آقای حسن کریم زاده فر چهارم و آقای خوارزم فرزانه پنجم شدند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.