سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آنچه البته به جایی نرسد، فریاد است!!!!!

    شناسه : 16010 ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲ 27 بازدید ارسال توسط : نویسنده : افسانه قرائی

    افسانه قرائی_ پایگاه خبری عصر داراب نیوز: با پایان یافتن سال ۱۴۰۲ و آغاز سال جدید امیدواری ایجاد شده ناشی از فصلی نو و سالی نو مغتنم است. عموما مردم برای خود برنامه ریزی می کنند و گاهی به خود وعده هایی می دهند و سعی می کنند برنامه ذهنی خود را عملیاتی کنند، اما […]

    آنچه البته به جایی نرسد، فریاد است!!!!!
    پ
    پ

    افسانه قرائی_ پایگاه خبری عصر داراب نیوز: با پایان یافتن سال ۱۴۰۲ و آغاز سال جدید امیدواری ایجاد شده ناشی از فصلی نو و سالی نو مغتنم است. عموما مردم برای خود برنامه ریزی می کنند و گاهی به خود وعده هایی می دهند و سعی می کنند برنامه ذهنی خود را عملیاتی کنند، اما در این میان به وعده های مسؤلین که تازگی هم ندارد و ایام هفته و سال را شامل می شود، نیز نیم نگاهی دارند و گفته های مسئولین را رصد می کنند.

    یکی از فریادهایی که مدتی است به جایی نمی رسد، خلف وعده شهرداری و شورای شهر در تکمیل و تعمیر ساختمان آزمایشگاه تست اعتیاد است. قریب به دو سال با همه پیگیری ها و اخذ مجوز فعالیت، هنوز اندر پیچ و خم تجهیزات و گاها تعمیرات ساختمانی است. ساختمانی که اصل فیزیکی آن مهیا بوده و‌ اندک تعمیراتی نیاز داشت که بعضاً به اتمام رسیده اما برای بهره برداری و افتتاح بخاطر برخی مسائل حاشیه ای تاکنون معطل مانده و بعد از گذشت دو سال همچنان این مهم انجام نشده و جواب قانع کننده ای نیز داده نمی شود.

    فریاد دوم در حوزه راه سازی است. گرچه در حوزه راه سازی و جاده های مواصلاتی شهرستان دچار معضلاتی هستیم، اما تقاطع سنگ چارک تبدیل به معضل بزرگی شده که گویی کسی نیست تا این گره کور را باز کند و تاکنون در مرحله ابتدایی مانده و اراده ای برای انجام آن نیست. تأکید می شود در مرحله ابتدایی! هر چند طی یک سال گذشته استاندار فارس و فرماندار ویژه داراب و مدیران کل مربوطه جهت اجرای طرح در این ورودی وعده داده اند اما تاکنون محقق نشده و اخیرا هم دادستان شهرستان به عنوان مدعی العموم ورود کرد و به دستگاههای مربوط اولتیماتوم داد و تاریخی را هم تعیین کرد اما بجز حرکتی اندک، کار تعطیل شد.

    سوال اساسی اینجاست که علاوه بر درخواست‌های مکرر مردمی، مگر تعیین تکلیف دادستانی و نماینده دستگاه قضا نباید فصل الخطاب و لازم الاجرا باشد؟ اگر بناست دستورات مرجع قضایی، ضمانت اجرایی به همراه نداشته باشد زنگ خطری بزرگ است. لذا با توجه به تحکًم مدعی العموم در خصوص اجرای طرح، مردم منتظر برخورد قضایی وی با مدیرانی که به وظیفه خود عمل نکرده اند هستند. متأسفانه وعده های فرماندار ویژه داراب و استاندار فارس نیز در این خصوص عملی نشد و این تقاطع همچنان نابسامان است و با توجه به تردد زیاد در این محدوده و این ورودی، رفع این مشکل بسیار ضروریست.

    فریاد سوم؛ ورودی شهر داراب از سمت بندرعباس است که متأسفانه بدلیل فاصله دوربرگردان عملا شهر را در بن بست قرار داده و با وجود پیگیری های مردمی و مصوبه شورای ترافیک استان همچنان بر زمین مانده و به مشکلی لاینحل تبدیل شده است‌، قرار بود در این مکان هم ابتدا و جهت رفع انسداد ورودی مرکز شهرستان، میدان احداث شود و پس از آن و با دید به آینده با احداث تقاطع سه سطحی مشکل را برای همیشه رفع نمایند.

    امیدواریم با شروع فصلی نو، وعده های نو داشته باشیم و زخم های کهنه ترمیم شوند.

    لازم به ذکر است تلاش های اینجانب بعنوان خبرنگار پایگاه خبری عصر داراب نیوز برای مصاحبه با فرماندار ویژه شهرستان بی نتیجه ماند و موفق به دیدار با ایشان نشدیم.‌

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.