سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • خلیل اقتصادی فرماندار ویژه داراب: داراب یکی از شهرستان های پیش رو در عملیات اجرایی طرح نهضت مسکن ملی است

    شناسه : 15931 ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ 51 بازدید ارسال توسط :

    خلیل اقتصادی فرماندار ویژه داراب از روند احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، وی در این بازدید گفت: اجرای پروژه نهضت ملی مسکن  در داراب نشانگر عزم راسخ دولت  در اجرای این پروژه ملی است. وی در این بازدید بر ضرورت تسریع در احداث پروژه […]

    خلیل اقتصادی فرماندار ویژه داراب:  داراب یکی از شهرستان های پیش رو در عملیات اجرایی طرح نهضت مسکن ملی است
    پ
    پ

    خلیل اقتصادی فرماندار ویژه داراب از روند احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان بازدید کردند.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، وی در این بازدید گفت: اجرای پروژه نهضت ملی مسکن  در داراب نشانگر عزم راسخ دولت  در اجرای این پروژه ملی است.

    وی در این بازدید بر ضرورت تسریع در احداث پروژه های مسکن ملی در شهرستان تاکید کرد و گفت: خوشحالیم شهرستان داراب یکی از شهرستان های پیش رو در عملیات اجرایی طرح نهضت مسکن ملی است.

    وی افزود: همچون گذشته تمام همتمان را در اجرای این پروژه ملی به کار خواهیم گرفت. بنده از تمام دستگاه های اجرای خواسته ام که با همتی مضاعف، مسائل و مشکلات زیر بنایی در این راستا را مرتفع سازند.

    نماینده عالی دولت بیان داشت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به حمایت از اقشار آسیب پذیر و خانه دار کردن آن ها دارد لذا باید تلاش شود در شهرستان از این ظرفیت بسیار ارزشمند به درستی بهره برد.

    یادآور می شود: رتبه شهرستان داراب در نهضت ملی مسکن استان ۲۹ بوده که با پیگیری های صورت گرفته توسط فرمانداری و سایر دستگاه های متولی هم اکنون جایگاه ۲ استان، به شهرستان داراب اختصاص یافته است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.