یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2014 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تجلیل از اقدامات و تلاش های فرمانده پلیس راه داراب و زرین دشت توسط انجمن توسعه پایدار

    شناسه : 16076 ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹ 22 بازدید ارسال توسط : نویسنده : افسانه قرائی

    تجلیل از اقدامات و تلاش های فرمانده پلیس راه داراب و زرین دشت توسط انجمن توسعه پایدار   افسانه قرائی، پایگاه خبری عصر داراب نیوز: با دریافت پیامی از طرف مدیرعامل انجمن دوستداران توسعه پایدار(حامیان) مبنی بر همراهی با اعضای انجمن به منظور تقدیر و تشکر از خدمات فرمانده پلیس راه داراب و زرین دشت، […]

    تجلیل از اقدامات و تلاش های فرمانده پلیس راه داراب و زرین دشت توسط انجمن توسعه پایدار
    پ
    پ

    تجلیل از اقدامات و تلاش های فرمانده پلیس راه داراب و زرین دشت توسط انجمن توسعه پایدار

     

    افسانه قرائی، پایگاه خبری عصر داراب نیوز:

    با دریافت پیامی از طرف مدیرعامل انجمن دوستداران توسعه پایدار(حامیان) مبنی بر همراهی با اعضای انجمن به منظور تقدیر و تشکر از خدمات فرمانده پلیس راه داراب و زرین دشت، با کمال میل و افتخار این دعوت را پذیرفتم و در معیت مدیرعامل و جمعی از فعالین اجتماعی عضو این تشکل مردم نهاد برای دیدار با فرمانده پلیس راه داراب و زرین دشت راهی فرماندهی پلیس راه شدیم.

    با استقبال فرماندهی پلیس راه و با اهدای گل و شیرینی به سرهنگ تنها توسط مدیر عامل انجمن، گفتگوی صمیمانه بین طرفین آغاز شد.

    در این دیدار که برای اولین بار هم صورت پذیرفت؛ آقایان رضا معمار، عضو مجمع خیرین و انجمن حمایت از زندانیان، اخوان نماینده کارگروه فرهنگی، درویش دهقانی؛ شاعر و کوهنورد و نماینده کارگروه ورزشی، محمود معصومی و غلامرضا عباسی، فعال در حوزه های اجتماعی و عمرانی حضور داشتند.

    شهاب سلیمی در ابتدا به شرح اقداماتی که تاکنون توسط انجمن انجام شده است، پرداخت و گفت: انجمن توسعه پایدار دارای ۵ کارگروه است و تیم های مختلفی در همه زمینه ها فعالیت می کنند و سعی کردیم علاوه بر همکاری با همه مسئولین و پیگیری در زمینه های مختلف، انتقادها و پیشنهادهای سازنده هم برای پیشبرد اهداف که همان رفع مشکلات است داشته باشیم و به نوعی برای مسئولین بال باشیم.

    مدیر عامل انجمن توسعه پایدار داراب در این گفتگوی دوستانه از خدمات سرهنگ تنها تقدیر کرد و خدمات وی را فراتر از شرح وظایف اداری دانست و افزود: باب رفاقتی که بین مجموعه پلیس راه و مردم و مسئولین توسط شما باز شده، اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد و باعث می شود مردم در زمینه همکاری در فعالیتهای شما پیشقدم شوند.

    دیدگاه صاحب نظران نسبت به فعالیت های فرمانده پلیس راه داراب مثبت ارزیابی می شود. سرهنگ تنها فردی فعال، پرتلاش، دلسوز و فداکار است که دغدغه مردم دارد و برای پیشرفت و آبادانی این شهرستان اقدامات بسیار مؤثری انجام داده است. او قضاوت مردم را مهم می داند و برای رفاه، اشتغال و کاهش تصادفات از ظرفیت های فرهنگی و مذهبی استفاده کرده و با هنرمندان و ورزشکاران بومی و ملی ارتباط تنگاتنگی دارد.

     

    در ادامه سرهنگ تنها در این دیدار صمیمی ضمن تشکر از حضور اعضای انجمن توسعه پایدار داراب در محل پلیس راه؛ مردم داراب را مردمان نجیب، اصیل، بزرگ و مهربان توصیف کرد که برای بهبود شرایط زندگی آنها همه باید تلاش کنند و همه مسئولیت دارند.

    فرمانده پلیس راه داراب و زرین دشت به عوامل موفقیت و پیشرفت اشاره کرد و افزود: برای نیل به اهداف ضمن پرهیز از جزیره ای عمل کردن، به همدلی و همراهی همه نیاز داریم.

    وی همکاری با رسانه ها و فعالین اجتماعی را عامل موفقیت دانست و گفت: برای پروژه های عمرانی باید روزشمار گذاشته شود تا مردم در جریان وضعیت عملیات اجرایی قرار بگیرند.

    سرهنگ تنها، گریزی به نحوه برگزاری مناسبت های محلی زد و با بیان اینکه می توان به نحو شایسته و مطلوبی، داراب را به همه معرفی کرد افزود: داراب پایتخت اول ساسانی است، فردوسی بزرگ از داراب در شاهنامه نام برده و شایسته است یک مناسبت را انتخاب کنید و از ظرفیت آن برای معرفی داراب کهن بهره ببرید. باید از افراد مشهور و ظرفیت های فرهنگی استفاده کرد، تا داراب دیده شود.

    سرهنگ تنها به عوامل مهم افزایش تصادفات اشاره. کرد و گفت: به اعتقاد مردم، آمار تصادفات خیلی وحشتناک است و یکی از دلایل آن ناایمن بودن جاده و وسایل نقلیه است؛ سرهنگ تنها استفاده از مشروبات الکلی نیز عامل دیگری در افزایش آمار تصادفات عنوان کرد و خاطرات تلخ و وحشتناک از پرونده های واقعی تصادفات، از این عامل مهم بازگو کرد.

    در این جلسه که دو ساعت به طول انجامید اعضای انجمن و فرمانده پلیس راه به تبادل نظر در خصوص کاهش تصادفات، ضرورت فرهنگ سازی و لزوم همکاری همه مسؤلین در این حوزه پرداختند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.