شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • روز شمار دهه مبارک فجر// در ششمین روز از دهه فجر جاده داراب – زرین دشت با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

    شناسه : 10348 ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 869 بازدید ارسال توسط :

    در ششمین روز از دهه مبارک فجر ۱۰ کیلومتر از جاده داراب – زرین دشت با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار فارس و مدیر کل راه و شهرسازی افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، در ششمین روز از دهه مبارک فجر ۱۰ کیلومتر از جاده داراب زرین دشت با حضور وزیر […]

    روز شمار دهه مبارک فجر//  در ششمین روز از دهه فجر جاده داراب – زرین دشت با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد
    پ
    پ

    در ششمین روز از دهه مبارک فجر ۱۰ کیلومتر از جاده داراب – زرین دشت با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار فارس و مدیر کل راه و شهرسازی افتتاح شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، در ششمین روز از دهه مبارک فجر ۱۰ کیلومتر از جاده داراب زرین دشت با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار فارس و مدیر کل راه و شهرسازی افتتاح شد.

    وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این افتتاح شهرستان های داراب و زرین دشت را جزء شهرستان هایی عنوان کرد که همیشه مورد توجه بوده اند و افزود: توسعه راه و شهرسازی شهرستان داراب و زرین دشت همیشه در دستور کار دولت و استان فارس بوده است و این ده کیلومتر افتتاح شد و ادامه مسیر را  که ۱۵ کیلومتر است کلنگ زنی کردیم.

    اسلامی با اشاره به اینکه ۴۸۰ کیلومتر بزرگراه در استان فارس در دست ساخت است افزود: امروز ۱۲۴ کیلومتر کلنگ زنی کردیم و حدودا ۴۸۰ کیلومتر بزرگراه در دست ساخت داریم که به طور کلی به ۶۰۰ کیلومتر می رسد. امیدواریم بتوانیم پروژه ها را به اتمام برسانیم.

    وی در خصوص بازدیدهای مردمی گفت: مردم مسائل و مشکلاتی درمورد زمین، اسناد و تقاطع های غیر هم سطح داشتند تا بتوانند عبور و مرور ایمن داشته باشند. تراکم جمعیت و پراکندگی روستاها در استان فارس زیاد است و نیاز دارد که تمهیدات خاصی برای آن صورت بگیرد اگرچه پر هزینه است. امروز همکاران ما مطالعات را انجام بدهند و بررسی کنند که بتوانیم گره های مهمی که برای رفت و آمد وجود دارد را سریعتر باز کنیم تا مردم بتوانند ایمن تر تردد کنند.

    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فرودگاه و راه آهن دو طرح مصوب هستند عنوان کرد: برای این دو طرح باید مطالعات آن تکمیل شود تا بتوانیم وارد فاز اجرایی شویم و تعیین اعتبار کنیم.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.