شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دستگیری عامل تیراندازی در زمان انتخابات در داراب

    شناسه : 15891 ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۱ 83 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده انتظامی شهرستان داراب از دستگیری فردی که در زمان انتخابات اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده بود، خبر داد. علیرضا نوشاد، سه شنبه ۲۲ اسفندماه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی جلوی مکان اخذ رای واقع در بخش فسارود، بلافاصله مأموران انتظامی […]

    دستگیری عامل تیراندازی در زمان انتخابات در داراب
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان داراب از دستگیری فردی که در زمان انتخابات اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده بود، خبر داد.

    علیرضا نوشاد، سه شنبه ۲۲ اسفندماه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی جلوی مکان اخذ رای واقع در بخش فسارود، بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه پاسخن جهت بررسی موضوع  به محل اعزام شدند.

    وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو پس از پایان رأی‌گیری و در زمان شمارش آراء جلوی یکی از مکان‌های اخذ آراء اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

    فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در یکی از روستاه‌های بخش فسارود شناسایی و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

    نوشاد با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم اسلحه شکاری بکار رفته در تیر اندازی و تعدادی فشنگ مربوطه و یک قبضه اسلحه بادی کشف شد، تاکید کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.