جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دادستان داراب : با سارقان کابل های مخابرات به اشد مجازات برخورد خواهد شد/ خودکشی معضل بزرگ اجتماعی داراب

    شناسه : 465 ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸ 1060 بازدید ارسال توسط :

    خبر سرقت های اخیر بویژه در مورد کابل های مخابراتی و موبایل فروشی ها در داراب نگرانی هایی را در سطح جامعه ایجاد کرده است، دادستان داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب در خصوص سرقت ها و برخی مشکلات و نگرانی هایی که در شهرستان بوجود آورده ارائه کرد. بهرامیان ابتدا به دستگیری ۲ […]

    دادستان داراب : با سارقان کابل های مخابرات به اشد مجازات برخورد خواهد شد/ خودکشی معضل بزرگ اجتماعی داراب
    پ
    پ

    خبر سرقت های اخیر بویژه در مورد کابل های مخابراتی و موبایل فروشی ها در داراب نگرانی هایی را در سطح جامعه ایجاد کرده است، دادستان داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب در خصوص سرقت ها و برخی مشکلات و نگرانی هایی که در شهرستان بوجود آورده ارائه کرد.
    بهرامیان ابتدا به دستگیری ۲ نفر از سارقین کابل های مخابرات اشاره کرد و گفت: در خصوص سرقت کابل های مخابرات طی گزارشاتی که در چند ماه اخیر بود سرقت هایی در نقاط مختلف بویژه در بخش مرکزی بوقوع می پیوست ، با توجه به اینکه سرقت ها در شب اتفاق می افتاد و امکان شناسایی به سختی صورت می گرفت، اکیپ های گشتی توسط نیروی انتظامی و بسیج با همکاری اداره مخابرات داشتیم که طی این گشت و مراقبت هایی که اتفاق افتاد حدود یک هفته قبل ۲ نفر از سارقین که متأسفانه سابقه دار هم بودند در حین سرقت کابل های مخابرات دستگیر شدند که فعلا نزد شعبه سوم دادیاری هستند و ان شاا… به محض تکمیل تحقبقات قرار جلب به دادرسی و و کیفر خواست صادر خواهد شد و از دادگاه هم خواهیم خواست تا اشد مجازات را برایشان مد نظر داشته باشند و مجازات و رد مالی که مخابرات خواهد خواست اتفاق خواهد افتاد.
    دادستان داراب سپس به سرقت از موبایل فروشی های داراب اشاره کرد و بیان داشت: در رابطه با سرقت موبایل فروشی که متأسفانه در سطح شهر هم اتفاق افتاده بود، از چند موبایل فروشی سرقت شده بود و چند مورد هم سرقت نافرجام وجود داشت، طی عملیات هایی که پرسنل نیروی انتظامی انجام دادند یک نفر دستگیر شد و با توجه به تحقیقاتی که بر روی متهم انجام شد وی به سرقت اعتراف کرد و نزیک به ۶۰ موبایل فعلاً کشف شده اما در مورد سارقین و مشارکین در سرقت از موبایل فروشی ها پرونده هنوز مفتوح است، کسانی که شاکی این پرونده هستند می توانند با مراجعه به دادگستری شکایت و پیگیری نمایند.
    وی در خصوص شائبه کاهش حضور دادستان در برخورد با برخی جرائم گفت: دادستانی همیشه جهادی رفتار خواهد کرد اما بعضی مواقع مسائلی پیش می آید که قرار نیست همه مطلع شوند ، در بسیاری از پرونده هایی که وجود دارد من حضور دارم و نیاز ی به اطلاع رسانی نیست ومطئن باشید تا زمانی که من در دادگستری داراب هستم مثل روز اول خواهم بود، مردم در فضای جامعه احساس امنیت دارند زیرا در برخی جرائمی مثل سرقت ۳۸ درصد نسبت به سنوات قبل کاهش داشته ایم،بنابراین بنده شخصاً در مواردی که نیاز باشد در کنار پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی خواهم بود.
    بهرامیان در خصوص افزایش خود کشی در داراب گفت: یکی از معضلات اجتماعی که رو به افزایش است، خودکشی ها در شهرستلن داراب است که مسوولین فرهنگی و متولیان امر باید فکری به حال آن کرده و ریشه یابی کنند که چرا خود کشی ها در داراب رو به افزایش است، چندین مورد خودکشی اتفاق افتاده که به معضلات فرهنگی و مشکلات خاص خانوادگی بر می گردد.
    داستان داراب با اشاره به حضور اتباع بیگانه در داراب گفت: یکی دیگر از مشکلات شهرستان داراب اتباع بیگانه هستند که بعضاً مردم و برخی مسوولین داراب به آن دامن می زنند و از اتباع خارجه به عنوان کارگر استفاده می کنند که بنا شده با کارفرمایانی که به هر نحوی از کارگران خارجی استفاده کنند، به اشد مجازات و جریمه های سنگین نقدی برخورد قضایی صورت گیرد .

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “دادستان داراب : با سارقان کابل های مخابرات به اشد مجازات برخورد خواهد شد/ خودکشی معضل بزرگ اجتماعی داراب”
    1. سلام ضمن تشکر از زحمات جناب دادستان وهمه دست اندرکاران امور امنیتی وانتطامی شهرستان، باید با این قبیل بزه های اجتماعی و عوامل شیوع آن به صورت ریشه ای برخورد نمود، نباید فراموش کرد در حال حاضر خشکسالی بلای جان مردم به بویژه کشاورزان عزیز شده، والبته در چنین وضعیتی برخی ناهنجاری های اجتماعی زمینه رشد وبروز بیشتری پیدا می‌کند، جوان بیکار ونیازمند در شرایط اضطرارمستعد برخی رفتارها ی پرخطر می‌شود، ازجمله. اعتیاد و…..که اینها منجر به تخلفات بعدی مانند سرقت. خودکشی و… خواهد شد،