سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حمایت از مشاغل خانگی/ گفتگو با فهیمه معصومی، کارآفرینی با دوخت های ساده اما کاربردی 

    شناسه : 13676 ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ 937 بازدید ارسال توسط :

    حمایت از مشاغل خانگی/ گفتگو با فهیمه معصومی، کارآفرینی با دوخت های ساده اما کاربردی به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، حمایت از مشاغل خانگی باید در اولویت همه افراد خصوصا مسئولین مربوطه قرار گیرد. در ابن راستا با یکی دیگر از کارآفرینان گفتگویی انجام شده که در ماحصل آن را در ادامه […]

    حمایت از مشاغل خانگی/ گفتگو با فهیمه معصومی، کارآفرینی با دوخت های ساده اما کاربردی 
    پ
    پ

    حمایت از مشاغل خانگی/ گفتگو با فهیمه معصومی، کارآفرینی با دوخت های ساده اما کاربردی

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، حمایت از مشاغل خانگی باید در اولویت همه افراد خصوصا مسئولین مربوطه قرار گیرد. در ابن راستا با یکی دیگر از کارآفرینان گفتگویی انجام شده که در ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

     فهیمه معصومی متولد سال ۱۳۶۶ از رستاق است که در رشته شیمی کاربردی از دانشگاه آزاد داراب فارغ التحصيل شده و بعد از ازدواج به داراب آمد و در حال حاضر دو پسر دارد.
    او از زمان کودکی به خیاطی علاقه داشته و وقتی ۱۸ ساله شده، پدرش برای او چرخ خیاطی خرید و گلدوزی را شروع کرد.
    معصومی بعد از مدتی در ابتدا به دوختن دستگیره های قابلمه پرداخت که به‌ صورت‌ ساده دوخته می شد و در سال ۹۶ با راه اندازی صفحه اینستاگرامی توانست سفارشات مختلفی بپذیرد و حدودا، ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان درآمد کسب کند.


    همسر او در این‌مسیر همراه همیشگی اوست و نظرات مثبتی ارائه می دهد.
    معصومی معتقد است اگر در منطقه رستاق رشته های فنی و حرفه ای و هنر بود، خیلی زودتر راه خود را پیدا می کرد و موفق تر می بود.
    او در هیچ کلاس خیاطی شرکت نکرده و بر اساس علاقه، از اینترنت الگو می‌گیرد و با آزمون و خطا دوخت می کند و همچنین مواد اولیه از جمله پارچه و پشم شیشه را از کرج و تهران و زنجان تهیه می کند.


    معصومی به صورت سفارشی و با توجه به سلائق خریدار، سرویس آشپزخانه، کاور لوازم برقی، کیف نان، دم کنی، پیش بند، کلاه، کیف و… می دوزد.
    در سال ۱۳۹۸ در نمایشگاه مشاغل خانگی شرکت کرد و از فروش محصولات خود به طور تقریبی ۵۰۰ هزار تومان سود کسب کرد.


    او معتقد است اگر در تهیه نان از نانوایی، به جای استفاده از پلاستیک، پارچه مورد مصرف قرار گیرد علاوه بر صرفه جویی در هزینه، برای سلامتی نیز بی خطر خواهد بود. در همین رابطه، کیف هایی مخصوص نان دوخته شده که جنس آن مورد تایید شبکه بهداشت و اتاق اصناف است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.