شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حجه الاسلام صادقی در آیین عبادی سیاسی مطرح کرد: فشار حداکثری دشمن و اذناب داخلی آنها برای کاهش حضور مردم در انتخابات است

    شناسه : 10364 ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 747 بازدید ارسال توسط :

    حجه الاسلام صادقی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه باطل را نابود شدنی عنوان کرد به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجه الاسلام صادقی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، باطل را نابودشدنی عنوان کرد و اظهار داشت: بدان که ستمکاری و ظلم سرانجام محو و نابود می شود و اراده الهی بر این قرار […]

    حجه الاسلام صادقی در آیین عبادی سیاسی مطرح کرد: فشار حداکثری دشمن و اذناب داخلی آنها برای کاهش حضور مردم در انتخابات است
    پ
    پ

    حجه الاسلام صادقی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه باطل را نابود شدنی عنوان کرد

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجه الاسلام صادقی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، باطل را نابودشدنی عنوان کرد و اظهار داشت: بدان که ستمکاری و ظلم سرانجام محو و نابود می شود و اراده الهی بر این قرار گرفته است که باطل رفتنی است هر چقدر هم ظالم باشد؛ فرعون ۴۰۰ سال حکومت کرد و رضا پهلوی و پسرش ۵۰ سال حکومت کردند اما چون اراده الهی بر این است که باطل را از بین ببرد امام به میدان آمد و مردم او را حمایت کردند.

    صادقی نظام جمهوری اسلامی را ماندگار توصیف کرد و افزود: این نظام حق است و ماندگار می ماند.

    خطیب نماز جمعه با اشاره به حمایت مردم داراب از امام خمینی گفت: در این شهر آیه الله نسابه مسلمانی بود که جا پای پیغمبر گذاشت، مال و دارایی نداشت و جزو مراجع هم نبود. او به همراه آیه الله میرزای عندلیبی در سال ۱۳۴۲ بدون ترس و دلهره از امام حمایت کردند.

    حجه الاسلام صادقی در خطبه دوم نماز جمعه، آگاهی مردم نسبت به مسائل سیاسی را یکی از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: همه واقف هستیم که دشمن از مهرماه به مردم فشار حداکثری وارد می کند تا حضور کمتری در انتخابات داشته باشند.

    وی این انتخابات را مهم خواند و گفت: این انتخابات اولین انتخابات در چله دوم انقلاب و بیانیه گام دوم است و دشمن در حال پیاده کردن ۴ مرحله برای فشار به مردم می باشد.

    وی با بیان اینکه فشار حداکثری دشمن و اذناب داخلی آنها برای کاهش حضور مردم است افزود: دشمن در مرحله اول هزینه های زیادی می کنند تا حضور مردم کم شود. فاز دوم این است که چهره های انقلابی را در همین مقطع احراز صلاحیت ها تا تبلیغات ترور کنند.

    وی افزود: فاز سوم از آزاد شدن تبلیغات تا روز انتخابات است؛ پیوسته نظرسنجی های غلطی می گذارند که مردم در انتخابات شرکت نمی کنند و تحریم کرده اند.

    حجه الاسلام صادقی در ادامه گفت: دشمن در حال کارشکنی است که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت  نکنند. اما مردم در این راهپیمایی نقشه های دشمن را خنثی می کنند.

    وی به مرحله چهارم توطئه دشمن علیه مردم ایران اشاره کرد و افزود: در روز انتخابات و بعد از آن هم نقشه هایی دارند. می خواهند گروهها و طیف هایی را به جان همدیگر بیندازند و شکاف ایجاد کنند. مردم باید آگاه باشند و حق ندارند به کاندیدایی توهین یا جسارت کنند. همه مورد تأیید نظام جمهوری اسلامی هستند.

    حجه الاسلام صادقی افزود: نقشه دیگر دشمن این است که بگویند تقلب شده است. دروغ است. در نظام جمهوری اسلامی وضعیت به گونه ای است که تقلب راه ندارد. هیأت نظارت و ناظرین، نمایندگان کاندیداها و نیروی انتظامی هستند و حداکثر سه گروه آراء  را می شمارند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.