جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حجه الاسلام خسروی مطرح کرد: یکی از دلایل افزایش اجاره بها، بنگاه های املاک و دخالت های بیش از حد و سود جویانه آنها است

    شناسه : 14174 ۰۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ 426 بازدید ارسال توسط :

    حجه الاسلام خسروی مطرح کرد: یکی از دلایل افزایش اجاره بها، بنگاه های املاک و دخالت های بیش از حد و سود جویانه آنها است.   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، نماز جمعه این هفته داراب به امامت حجه الاسلام و المسلمین خسروی در مصلی نماز جمعه برگزار گردید. حجه الاسلام خسروی در […]

    حجه الاسلام خسروی مطرح کرد: یکی از دلایل افزایش اجاره بها، بنگاه های املاک و دخالت های بیش از حد و سود جویانه آنها است
    پ
    پ

    حجه الاسلام خسروی مطرح کرد: یکی از دلایل افزایش اجاره بها، بنگاه های املاک و دخالت های بیش از حد و سود جویانه آنها است.

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، نماز جمعه این هفته داراب به امامت حجه الاسلام و المسلمین خسروی در مصلی نماز جمعه برگزار گردید.

    حجه الاسلام خسروی در خطبه دوم، افزایش توانفرسای اجاره خانه را یکی از معضلات شهر عنوان کرد و گفت: اگر می خواهید خداوند به شما رحم کند به همدیگر رحم کنید؛ در این اوضاع معیشتی همراه با سختی مردم هم باید به رحم کنند. گاها شاهد دو برابر شدن مبالغ اجاره بها هستیم.

    خطیب نماز جمعه با بیان اینکه تسریع در ساخت مسکن ملی بیش از پیش نیاز است، افزود: مسوولین هم باید اقدامات خود را تسریع و به مردم نیز گزارش دهند، از طرفی خود مردم هم باید به هم رحم و انصاف داشته باشند.

    حجه الاسلام خسروی بنگاه های املاک و دخالت های بیش از حد و سود جویانه آنها را یکی دیگر از معضلات دانست و افزود: مسوولین باید فکر عاجلی برای نظارت و قانونمند کردن آنها داشته باشند، مصوبات طرح حمایت ازمستاجران باید ضمانت های اجرایی لازم داشته باشد، خانه های خالی از سکنه و زمین های بلااستفاده هم از دیگر معضلات حوزه مسکن شهرستان است.

    حجه الاسلام خسروی در خصوص اتفاقات بلوار چمران شیراز نیز بیان کرد: باید توجه کنیم که هویت ما در برنامه های میلیونی و جهانی «سلام فرمانده» است. متاسفانه با وجود اینکه ۲۵ دستگاه متولی امر حجاب و عفاف است که گاها شاهد بی برنامگی و نداشتن برنامه علمی، مدون و قابل اجرا هستیم، در این ماجرا، قبل از بازخواست نوجوانان فریب خورده باید از متولیان فرهنگی کشور سوال کنیم که در این حوزه مهم و حیاتی چه کرده اید؟

    خطیب نماز جمعه داراب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضايیه افزود: امروز باید مرام و اندیشه فکری شهید بهشتی در جامعه احیاء و نهادینه شود، بسیار ضروری است که ساده زیستی امام (ره) و شهید بهشتی، مشی و مرام مسوولان کشور باشد. تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان دادگستری شهرستان دارم. الحمدلله عموم قضات و کارکنان شریف و پاک هستند.

    گفتنی است به مناسبت قوه قضائیه، صادق صادقی گزارشی از عملکرد یک ساله مجموعه اداره ارائه کرد. اهم مباحث بدین ترتیب است: در حوزه امنیت، تکریم ارباب رجوع، قطع دست کارچاق کن ها، جلوگیری از اطاله دادرسی با کار و تلاش شبانه روزی، برخورد قاطع با مجرمان متجاهر بدون فوت وقت، رصد فضای مجازی شهرستان و پیگیری قاطع در صورت شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی، در موضوع سرقت و تصادفات شاهد کاهش پرونده ها بوده ایم، متاسفانه بیشترین پرونده های ما در حوزه دعاوی خانوادگی و دعاوی مالی است.

    راه اندازی حکمین قرآنی برای حل و فصل مشکلات خانوادگی که شاهد کاهش سی درصدی پرونده ها در این خصوص هستیم.

    راه اندازی طرح «صلح یاران مساجد» از طرح های دیگری است که در راستای صلح و سازش راه اندازی کردیم و به محلات و روستاهای متقاضی هم راه اندازی خواهیم کرد.

    اقدامات در زمینه صدور اسناد ملکی، مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تغییر کاربری، پاسخگویی به هفت هزار ارباب رجوع در پزشکی قانونی.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.