سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حادثه دلخراشی که داراب را کانون توجه کشور کرد

    شناسه : 7659 ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 1058 بازدید ارسال توسط :

    حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی  سبب شد تا داراب در چند روز گذشته در صدر خبرها قرار گیرد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ خبر حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آمووز نخبه استان هرمزگان؛ در ساعات اولیه مخابره خبر  در روز جمعه ۱۰ شهریور ماه که مصادف با عید […]

    حادثه دلخراشی که داراب را کانون توجه کشور کرد
    پ
    پ

    حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی  سبب شد تا داراب در چند روز گذشته در صدر خبرها قرار گیرد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ خبر حادثه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آمووز نخبه استان هرمزگان؛ در ساعات اولیه مخابره خبر  در روز جمعه ۱۰ شهریور ماه که مصادف با عید قربان بود در صدر رسانه های مختلف از جمله  خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، فضای مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام ، واتساپ و بسیاری از نشریات مکتوب قرار گرفت.

    این واقعه بسیار تأسف انگیز موجب شد تا تمامی مقامات سیاسی و اجرایی کشور و استان های هرمزگان و فارس و شهرستان داراب  از همان ابتدای مخابره خبر درگیر قضیه شوند به گونه ای که از ابتدای شروع عملیات نجاتy  تمامی مدیران مرتبط اعم از درمانی ، امدادی و قضایی و انتظامی شهرستان داراب با تمام توان به خدمات رسانی پرداختند. در ابتدای صبح روز واقعه دهقانی معاون فعالیت‌های دانش آموزی سازمان دانش آموزی کشور که برگزاری اردوی فرزانگان منطقه جنوب کشور در شیراز به سر می برد وارد داراب شد و از نزدیک در جریان حادثه و روند رسیدگی به مصدومین قرار گرفت، وی در بدو ورود در جلسه ای با حضور مسئولین شهرستان داراب و کادر درمانی بیمارستان به بررسی اقدامات اولیه درمانی و ادامه درمانپرداخت، وی سپس با حضور بر بالین دانش آموزان مصدوم با آنان به گفتگو پرداخت و به آنان دل داری داد.

    صادقی دادستان داراب نیز از ابتدای صبح با حضور در بیمارستان ضمن دیدار با دانش آموزان پیگیر امور قضایی مربوط به حادثه شد، وی در همان ابتدا دستور بازداشت راننده اتوبوس را صادر کرد و در خصوص تعداد کشته شدگان حادثه با حضور در پزشکی قانونی داراب آمار قطعی فوتی های حادثه را ۹ نفر اعلام کرد و بقیه آمارهایی که در برخی رسانه ها منتشر شده بود را کذب خواند زیرا برخی رسانه ها از ۱۲ تا ۱۶ کشته شده برای این حادثه ارائه کرده بودند.

    هر چه از زمان این حادثه می گذشت به تعداد مسئولینی که برای پیگیری وارد داراب می شدند افزوده می شد به گونه ای که قبل از ظهر استاندار هرمزگان به همراه جمعی از مسئولین این استان  به منظوررسیدگی به وضعیت مصدومان و بررسی ابعاد حادثه به وسیله بالگرد عازم شهرستان داراب شد و مورد استقبال فرماندار و مسئولین شهرستان داراب قرار گرفت. استاندار هرمزگان ابتدا با حضور در فرمانداری داراب در جلسه ای در جریان اقدامات انجام شده و خدماتی که مصدومین ارائه شده است قرار گرفت وی در این جلسه از مردم ومسئولین شهرستان داراب بخاطر توجه ویژه به مصدومین و عملکرد به موقع در خدمات رسانی به حادثه دیدگان تشکر کرد.

    دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان سپس با حضور در بیمارستان داراب از دانش آموزان مصدوم عیادت کرد و از آنان دلجویی نمود. همزمان با حضور استاندار هرمزگان دانش هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز وارد داراب شد و در معیت استاندار از مصدومین عیادت کرد.

    بعدالظهر جمعه وزیر آموزش و پرورش، معاون وزیر بهداشت و استاندار فارس به منظور دیدار با مصدومین و پیگیری روند درمان مجروحین وارد داراب شده و در اولین اقدام با ورود به بیمارستان داراب و از مصدومین حادثه عیادت کردند و سپس در جلسه ای که در فرمانداری داراب تشکیل شد به بررسی حادثه و اقدامات انجام گرفته شدند.

    گفتنی است بسیاری از مسئولین وزارت آموزش و پرورش، کارشناسان و مدیران مرتبط با حوزه های مختلف درمانی، امنیتی، آموزش و پرورش استان های فارس و هرمزگان به منظور بررسی  اقدامات انجام شده و پیگیری و هماهنگی لازم در خصوص مصدومین حادثه به داراب سفر کردند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.