شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • جنگ همایش های انتخاباتی در داراب و زرین دشت

    شناسه : 15801 ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 132 بازدید ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی

    عصر داراب نیوز، علی زارعی؛ چند ده روزی مانده به شروع رسمی تبلیغات انتخاباتی مجلس دوازدهم؛ زورآزمایی کاندیداهای نمایندگی شهرستان های داراب و زرین دشت با برپایی همایش هایی با عناوین هم اندیشی، گردهمایی در مناطق مختلف شروع شده است. در این تجمع ها که به نوعی زورآزمایی و قدرت نمایی هم هست هر کدام […]

    جنگ همایش های انتخاباتی در داراب و زرین دشت
    پ
    پ

    عصر داراب نیوز، علی زارعی؛ چند ده روزی مانده به شروع رسمی تبلیغات انتخاباتی مجلس دوازدهم؛ زورآزمایی کاندیداهای نمایندگی شهرستان های داراب و زرین دشت با برپایی همایش هایی با عناوین هم اندیشی، گردهمایی در مناطق مختلف شروع شده است.

    در این تجمع ها که به نوعی زورآزمایی و قدرت نمایی هم هست هر کدام از کاندیداها و نزدیکانشان سعی می کنند تا بیشترین موافقین و حتی افراد بیطرفی که هنوز تکلیف رأی خود را مشخص نکرده اند را دعوت نمایند.

    در این همایش ها که بیشتر منطقه ای بوده و در روستاها و بخش ها برگزار می شود اصولاً جماعتی پایه ثابت اینگونه همایش ها هستند و در کاروان هایی با تعداد زیادی خودرو همراه کاندیدا نمایندگی حرکت می کنند و جماعتی نیز که البته بومی هر منطقه هستند بعنوان مستمع حضور دارند.

    در این گردهمایی ها که تقریبا هر هفته گسترش بیشتری می یابد و با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر، گرمتر و مهیج تر می شود همه سعی دارند تا با آب و تاب گردهمایی خود را پوشش تصویری داده و مردمی تر و با تعداد بیشماری طرفدار نشان داده و سعی در جلب نظر سایر اقشار مردم دارند.

    قطع یقین نمی توان این تجمعات را نشان دهنده نظر قاطع مردم دانست اما می توان تا حدودی رقبای انتخاباتی را شناخت؛ چرا که برخی کاندیداها در مناطق خود از رأی بالاتری برخوردارند و قطعا در این مناطق تجمعات باشکوه‌تر و با جماعت بیشتری برگذار می شود.

    نکته مهم را باید کاندیداها متوجه باشند و تصور نکنند که همه افراد حاضر در همایش خود را مکلف به رأی دادن به وی می دانند.

    علی ایًحال همین همایش ها گر چه به نوعی مبارز طلبی کاندیداها و زورآزمایی طرفداران قبل از ماراتن انتخابات است اما به رونق بخشی و گرم شدن تنور انتخابات کمک می کنند.

    این روزها فضای مجازی پر است از خبر همایش و هم اندیشی هایی که عموما با ارسال عکس و فیلم از زوایای مختلف هر گروه سعی دارد گردهمایی خود را بزرگتر و باشکوه‌تر جلوه دهد و بگونه ای رقبا سعی دارند کاندیدای خود را مقبول ترین کاندیدا در میان مردم جلوه دهند.

    همه می دانند که از میان تعداد بیشمار متقاضی کرسی نمایندگی مجلس تنها یک نفر برنده خواهد بود و آن نیز از ته این همایش ها بیرون نخواهد آمد بلکه آنی برنده است که در میان عامه مردم مقبولیت بیشتری داشته باشد. امید که مردم در انتخاب خود تابع شناخت درست و منصفانه خود بوده و بتوانند در میان هیاهوهای انتخاباتی اصلح ترین فرد را انتخاب نمایند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.