سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • جلسه پر چالش شورای شهر داراب

    شناسه : 13599 ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 692 بازدید ارسال توسط :

    جلسه پر چالش شورای شهر داراب به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز، در اولین جلسه شورای شهر داراب مشخص شد اعضای این شورا اختلافات فراوانی با هم دارند و از همین الان تقسیم این شورا به دو گروه ۴ و ۳ نفره کاملا محرز و مشخص شد. در ابتدای این جلسه که با حضور […]

    جلسه پر چالش شورای شهر داراب
    پ
    پ

    جلسه پر چالش شورای شهر داراب

    به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز، در اولین جلسه شورای شهر داراب مشخص شد اعضای این شورا اختلافات فراوانی با هم دارند و از همین الان تقسیم این شورا به دو گروه ۴ و ۳ نفره کاملا محرز و مشخص شد.

    در ابتدای این جلسه که با حضور فرودی، فرماندار ویژه شهرستان داراب برگزار شد، در انتخاب اعضای هیات رئیسه هیچ مشکلی وجود نداشت و اعضا در کمال خونسردی هیٱت رئیسه‌ را انتخاب کردند؛ هر چند در تمامی انتخاب ها نسبت رٱی ۴ به ۳ بود که نشان از تجزیه شورا به دو گروه را تٱئید می کرد.

    اما پس از اینکه فرماندار جلسه را ترک کرد، تنش بر سر انتخاب شهردار و یا سرپرست شهرداری آغاز و عمق اختلاف اعضا نمایان شد.

    در این ماجرا اعضا به ۲ گروه موافق انتخاب شهردار و موافق انتخاب سرپرست شهرداری تقسیم شدند.

    در واقع گروه ۳ نفره موافق انتخاب سرپرست و گروه ۴ نفر موافق انتخاب شهردار بودند.

    اختلاف دو گروه تا بدانجا پیش رفت که گروه ۳ نفره تهدید به ترک جلسه کردند که با اصرار موافقین برای انتخاب شهردار در همین جلسه، متٱسفانه گروه ۳ نفره اقدام خود را عملی کرده و جلسه را ترک کردند که با وساطت خبرنگاران و برخی اعضای شورا به جلسه بازگشتند.

    آنها بر رٱی خود مبنی‌ بر انتخاب سرپرست برای شهرداری پا فشاری کردند، اما مخالفین با تعیین تاریخ برای انتخاب شهردار موافقت کردند و در نهایت مقرر شد تا در جلسه دوشنبه ۱۸ مرداد ساعت ۱۲ اعضا دور هم جمع شوند و شهردار را انتخاب کنند.

    روند پر تنش شورا در اولین جلسه خاطرات اختلاف نظر شوراهای سابق را در اذهان زنده کرد. اختلاف شهری و روستایی و اختلاف بین ۳ و ۴ نفره که در گذشته وجود داشت در حال حاضر نیز وجود دارد و در آینده هم همچنان وجود خواهد داشت.

    البته نفس اختلاف نظر مشکل خاصی ندارد، اما اگر اختلاف نظر اعضای شورا عمیق باشد، قطعا ۴ سال آینده شهر داراب با چالش های فراوانی روبرو خواهد بود که امیدواریم منتخبین مردم منافع موکلین خود را در نظر گرفته و شهر را با چالش های خطرناک مواجه نکنند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.