جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • توقیف یک دستگاه موتورسيكلت قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال

    شناسه : 14129 ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۴۳ 367 بازدید ارسال توسط :

    توقیف یک دستگاه موتورسيكلت قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال   فرمانده انتظامی “داراب” از توقیف یک دستگاه موتورسيكلت قاچاق به ارزش ۸ ميليارد ریال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عليرضا نوشاد” در تشریح این خبر اظهار داشت: پيشگيري از جرایم و برخورد با […]

    توقیف یک دستگاه موتورسيكلت قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال
    پ
    پ

    توقیف یک دستگاه موتورسيكلت قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال

     

    فرمانده انتظامی “داراب” از توقیف یک دستگاه موتورسيكلت قاچاق به ارزش ۸ ميليارد ریال خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عليرضا نوشاد” در تشریح این خبر اظهار داشت: پيشگيري از جرایم و برخورد با موتورسواران متخلف، از اهداف پليس در اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي است كه در سال جديد به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي این شهرستان قرار گرفته است.

    وي افزود: ماموران انتظامي داراب به همراه كاركنان سپاه هنگام گشت‌‌‍زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگين كه در خيابان در حال تردد بود مشكوك و دستور ايست را صادر كردند كه راكب بدون توجه اقدام به فرار كرد.

    فرمانده انتظامی “داراب” خاطر نشان كرد: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز با توجه به موقعيت جغرافيايي آن محل، راكب موتورسيكلت را رها و متواري شد.

    سرهنگ “نوشاد” با اشاره به اينكه برابر نظر كارشناسان ارزش موتورسيكلت کشف شده ۸ ميليارد ريال برآورد شده است، گفت: تلاش براي دستگيري راكب در دستور كار پليس است.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.