شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز اراضی کشاورزی و اراضی ملی شهرستان داراب

    شناسه : 15804 ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ 119 بازدید ارسال توسط :

    معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب از شناسایی ،توقف و تخریب ۹۲مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی مستثنیات و ملی این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی داراب، حبیب اله فتحی بیان کرد: ساخت و […]

    تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز اراضی کشاورزی و اراضی ملی شهرستان داراب
    پ
    پ

    معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب از شناسایی ،توقف و تخریب ۹۲مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی مستثنیات و ملی این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی داراب، حبیب اله فتحی بیان کرد: ساخت و سازهای مذکور در ماه‌های اخیر شناسایی و با صدور حکم قضایی تخریب و رفع تصرف شدند.

    وی گفت: با این عملیات در مجموع حدود ۱۱۰هکتار از زمین های مرغوب کشاورزی به چرخه تولید بازگردانده شد.

    به گفته وی؛ این عملیات با هدف صیانت از اراضی کشاورزی و به استناد مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها اجرا شد.

    این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این تغییر کاربری‌ها در روستاهای شهرک فتح المبین و قلعه جو بخش مرکزی و در قالب دیوار کشی، احداث بنا، آلاچیق، استخر، محوطه سازی و باغشهری ها بوده است.

    فتحی بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی مراتب را از طریق سامانه ۱۳۱ گزارش کنند.

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب، یادآور شد: مردم و بهره‌برداران بخش کشاورزی برای انجام هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و باغی باید با مراجعه به اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برای دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند.

    شایان ذکر است این عملیات با حضور و همکاری دادستان محترم شهرستان ، جانشین محترم دادستان ،نیروی انتظامی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری،مدیریت توزیع برق ، شهرداری ،راهداری و اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی با بهره گیری از سه دستگاه لودر انجام گردید.

     

     

     

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.