سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بی ریا رئیس مجمع خیرین تأمین سلامت داراب: کمک یک میلیاردی ۲ خیر دارابی به مجمع تأمین سلامت/ خیرین دارابی؛ در دومین مجمع خیرین سلامت داراب دست به جیب نشدند

    شناسه : 9137 ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 1634 بازدید ارسال توسط :

    رمضان بی ریا رئیس مجمع خیرین شهرستان داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب گفت: سال گذشته با رأی مردم در جلسه انتخابات اعضای مجمع خیرین به عضویت این مجمع درآمدم و با نظر مساعد اعضای منتخب بعنوان رئیس انجمن خیرین تأمین سلامت شهرستان داراب انتخاب شدم. بعد از برگزاری انتخابات تا کنون دو مجمع […]

    بی ریا رئیس مجمع خیرین تأمین سلامت داراب: کمک یک میلیاردی ۲ خیر دارابی به مجمع تأمین سلامت/ خیرین دارابی؛ در دومین مجمع خیرین سلامت داراب دست به جیب نشدند
    پ
    پ

    رمضان بی ریا رئیس مجمع خیرین شهرستان داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب گفت: سال گذشته با رأی مردم در جلسه انتخابات اعضای مجمع خیرین به عضویت این مجمع درآمدم و با نظر مساعد اعضای منتخب بعنوان رئیس انجمن خیرین تأمین سلامت شهرستان داراب انتخاب شدم. بعد از برگزاری انتخابات تا کنون دو مجمع با حضور خیرین شهرستان برگزار کرده ایم. اعضای جدید انجمن هر ماه بصورت منظم در جلسات شرکت می کنند و بسته به نیاز، پیگیر امور مربوط به مجمع هستند.
    رئیس مجمع خیرین شهرستان داراب در خصوص فعالیت های مجمع خیرین گفت: یکی از کارهایی که از زمان قبول مسئولیت در انجمن پیگیری کرده و به نتیجه رسانده ایم پیگیری تفاهم نامه هایی بود که از گذشته باقی مانده بود؛ از جمله اخذ سند ۲دانگ از یک زمین مربوط به خیر محترم خانم میرزایی است که با وکالت بلاعزل ایشان مراحل قانونی صدور سند انجام و سند آن صادر شد. ارزش این ملک حدوداً ۴۰۰میلیون تومان است که باید سند مربوطه در اختیار سیستم درمانی قرار گیرد. خانم میرزایی مقداری زمین کشاورزی هم در روستاهای خروسلو، شهنان و دوبان به مجمع خیرین تأمین سلامت شهرستان واگذار کرده اند که متأسفانه هنوز به طور کامل به مجمع واگذار نشده چون این زمین ها در اختیار کشاورزان در روستاهای مذکور بوده و در برخی موارد ادعاهایی دارند که باید از طریق سیستم قضایی پیگیری شود و یا بتوانیم با کشاورزان به تفاهم برسیم البته در یک مورد مربوط به زمین های شهنان حکم به نفع خانم میرزایی صادر شده که امیدواریم مراحل قانونی ثبت سند هم بزودی انجام شود. همچنین پیگیر اخذ سند ۲۰۰۰ متر مربع زمین اهدایی خیر محترم جناب آقای صحراگرد در روستای دوبان هستیم تا نسبت به صدور سند آن اقدام نماییم.
    وی در خصوص موارد جدیدی که توسط خیرین به مجمع تأمین سلامت شهرستان واگذار شده گفت: یک باب منزل مسکونی مسکن مهر و ۳۰۰ میلیون پول نقد توسط خیر محترم آقای احمد هنرمند از طرف وراث مرحوم عباس هنرمند برای کمک به بهداشت و درمان جنت شهر و خیر محترم سرکار خانم قاسمی هم مبلغ ۵۰۰ میلیون از سهم یک باغ در شهر داراب برای کمک به بخش سلامت شهرستان کمک کرده اند. در مجموع آنچه در زمان خدمت بنده به مجمع خیرین تأمین سلامت داراب کمک شده حدود یک میلیارد تومان است و آنچه در گذشته نیز به دست مجمع کمک شده حدود یک میلیارد تومان است.
    رئیس انجمن خیرین تأمین سلامت داراب در خصوص کمک های خیرین در آخرین مجمع گفت: متأسفانه در دومین مجمع علی رغم اینکه بیش از ۶۰۰ نفر دعوت شده بودند اما قریب به ۲۲۰نفر در سالن محل برگزاری مراسم حضور داشتند و هیچ کمکی دریافت نشد؛ این در حالی است که برگه هایی برای پیشنهاد کمک بین افراد توزیع شده بود اما هیچ کدام از حضار حتی یک ریال هم به مجمع کمک نکردند.
    بی ریا دلیل بی توجهی مردم به مجمع خیرین تأمین سلامت داراب را مشکلات مالی عنوان کرد و افزود: امروزه مردم با مشکلات مالی فراوانی روبرو هستند و کمتر در امور خیر مشارکت می کنند. همچنین بدلیل اینکه در گذشته بیش از حد از تعدادی از خیرین کمک گرفته شده و به جامعه نیز معرفی شده بودند که موجب سلب آسایش آنها شده بود به همین دلیل برخی از خیرین چندان تمایلی برای کمک مجدد ندارند.
    وی در خصوص کمک های مالی به نیازمندان و بیماران گفت: هیچ یک از کسانی که با مجمع همکاری می کنند پول نقد به هیچ بیمار نیازمندی کمک نمی کنند؛ بلکه در صورت نیاز با داروخانه های مورد وثوق خودشان هماهنگ کرده و هزینه دارو را به داروخانه پرداخت می کنند. همچنین برای کسانی که هزینه های بیشتری برای درمان نیاز داشته باشند آنها را به صندوق مهر امام رضا(ع) در شیراز معرفی می کنیم که می توانند از این صنوق وام دریافت کرده و هزینه بیمارستان از طریق صندوق پرداخت می شود.
    رئیس انجمن خیرین تأمین سلامت داراب در خصوص راه های جذب کمک از خیرین گفت: با توجه به شرایط بوجود آمده و عدم استقبال خیرینن سعی می کنیم تا در صورت نیاز بصورت رودررو و به خیرین مراجعه کنیم و با گفتگو و بتوانیم کمک های خیرین را جذب نمائیم.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.