جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بیشترین تعداد اعمال جراحی انجام شده در یک روز در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب

    شناسه : 12483 ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 585 بازدید ارسال توسط :

    بیشترین تعداد اعمال جراحی انجام شده در یک روز در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب از انجام بیش از ۳۵ عمل جراحی ماژور موفق توسط پزشکان متخصص جراح و بیهوشی در یک روز در اتاق عمل این مرکز درمانی خبر داد. دکتر […]

    بیشترین تعداد اعمال جراحی انجام شده در یک روز در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب
    پ
    پ

    بیشترین تعداد اعمال جراحی انجام شده در یک روز در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب از انجام بیش از ۳۵ عمل جراحی ماژور موفق توسط پزشکان متخصص جراح و بیهوشی در یک روز در اتاق عمل این مرکز درمانی خبر داد.

    دکتر وحید عوض زاده با اعلام این خبر افزود: از ساعت ۸ صبح امروز تا دقایقی پیش، بیماران نیازمند به اعمال جراحی اورژانس و الکتیو آماده و به اتاق عمل های مربوطه انتقال داده شدند.

    وی افزود: این عمل ها شامل اعمال جراحی عمومی،ارتوپدی، چشم پزشکی، جراحی کلیه و مجاری ادراری و جراحی مغز و اعصاب بود که همگی با موفقیت به پایان رسید و بیماران با بهبودی در بخش های بعد از عمل بستری شدند.

    وی بیان کرد: در ماه اخیر ۵۱۶ مورد موفق از انواع اعمال جراحی ماژور در این بیمارستان انجام گردیده است و از سه ماه گذشته تاکنون با پیگیری های گسترده نماینده جهادی ، فرماندار محترم و حمایت بسیار خوب دانشگاه در جهت تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز و تکمیل تیم جراحی و بیهوشی، از میانگین ۳۵۰ تا ۴۰۰ عمل جراحی در یک ماه به میانگین ۵۰۰ تا ۶۰۰ عمل جراحی در یک ماه رسیده و با هدف انجام ۱۰۰۰ مورد عمل جراحی در یک ماه برنامه ریزی و پیگیری خواهیم نمود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.