جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • با حضور فرماندار داراب؛ بخشدار جدید فورگ معرفی شد

    شناسه : 5839 ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 1882 بازدید ارسال توسط :

    آئین تودیع و معارفه بخشداران قدیم و جدید بخش فورگ برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ مراسم تودیع ومعارفه کریمی بخشدار قدیم وصیادی به عنوان بخشدار جدید با  حضور قاسمپور فرماندار داراب و  جمعی از مسولین شهرستان های داراب و زرین دشت ومسولین محلی فورگ در سالن آموزش و پرورش […]

    با حضور فرماندار داراب؛ بخشدار جدید فورگ معرفی شد
    پ
    پ

    آئین تودیع و معارفه بخشداران قدیم و جدید بخش فورگ برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ مراسم تودیع ومعارفه کریمی بخشدار قدیم وصیادی به عنوان بخشدار جدید با  حضور قاسمپور فرماندار داراب و  جمعی از مسولین شهرستان های داراب و زرین دشت ومسولین محلی فورگ در سالن آموزش و پرورش فورگ برگزار شد.

    قاسم پور فرماندار داراب در این مراسم با گلایه از اینکه عده ای برای کم رنگ کردن خدمات دولت از واژه ی “هیچ” کاری انجام نشده استفاده می کنند و پس از آن به  تشریح اقدامات انجام شده در زمینه های  مختلف عمرانی در سطح شهرستان و بخش فورگ پرداخت. یکی از خواسته های اساسی فرماندار از بخشدار جدید جلب مشارکت عمرانی سرمایه دارانی که دربخش از منابع آب وزمین و جاده و امکانات فورگ استفاده می کنند و نقشی در پیشرفت وعمران منطقه ندارند.

    محمود کریمی در جلسه تودیع خود با ارائه  گزارشی  از فعالیت های که کار  طی مدت دوسال در کسوت بخشدارفورگ انجام داده بود پرداخت و البته گلایه هایی از  حرف و حدیث هایی که گاها عده ای درموردش بیان مطرح کرد.

    صیادی بخشدار جدید فورگ  هم  به  تشریح کلیاتی از اهداف وبرنامه های خود برای بخش فورگ پرداخت ابراز امیدواری کرد تا  با مشارکت مردم و مسولین شهرستان بتواند در ایفای مسؤلیت جدید و خدمت به مردم بخش فورگ گام های مؤثر و درخور توجهی بردارد.

    در پایان جلسه با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از طرف معتمدین و شوراها و دهیاران و شهرداران فورگ  از خدمات  محمود کریمی تقدیر شد  و حکم  انتساب مهندس صیادی نیز خوانش و تقدیم وی گردید.

    photo_2017-01-03_15-50-28-copy photo_2017-01-03_15-50-57-copy photo_2017-01-03_15-51-12-copy photo_2017-01-03_16-26-32-copy

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.