سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اولین شماره دوهفته نامه عصر داراب منتشر شد

    شناسه : 8763 ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 799 بازدید ارسال توسط :

    دوهفته نامه عصر داراب با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی علی زارعی منتشر شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ این نشریه که در تاریخ ۱۴ اسفند ماه ۹۶ پروانه فعالیت خود را از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اخذ کرده است در واپسین روزهای باقی مانده از مهلت قانونی پس از اخذ مجوز […]

    اولین شماره دوهفته نامه عصر داراب منتشر شد
    پ
    پ

    دوهفته نامه عصر داراب با مدیر مسئولی و صاحب امتیازی علی زارعی منتشر شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ این نشریه که در تاریخ ۱۴ اسفند ماه ۹۶ پروانه فعالیت خود را از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اخذ کرده است در واپسین روزهای باقی مانده از مهلت قانونی پس از اخذ مجوز در تاریخ ۵ شهریور ما در ۸ صفحه منشر شد.

    رویکرد دوهفته نامه عصر داراب همانند ویژه نامه عصر مردم داراب   که پیش از این توسط علی زارعی منتشر می شد توجه ویژه به توسعه، پیشرفت شهرستان داراب است.حضور مؤثر در فعالیت های خبری و رسانه ای شهرستان داراب و خبر رسانی صحیح و پرهیز از هرز نویسی و جدال های نامتعارف رسانه ای از جمله اهداف این نشریه است.

    دوهفته نامه عصر داراب مفتخر است که در حوزه اطلاع رسانی از تمامی پتانسیل های معنوی شهرستان از جمله نیروی انسانی خلاق و دارای توان بالای علمی و فرهنگی استفاده نموده و خود را محلی برای ارائه نظرات و مطالب صاحبان اندیشه و فکر در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان داراب می داند.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.