جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • افتتاح ۸ پروژه در چهارمین روز هفته دولت با حضور معاون گردشگری استانداری فارس در داراب

    شناسه : 7600 ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 1236 بازدید ارسال توسط :

    در چهارمین روز از هفته دولت  و با حضور مهندس رستمی معاون گردشگری و امور زائرین استانداری و  محمدی مدیر عامل گاز استان فارس در داراب، ۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ رستمی معاون گردشگری و امور […]

    افتتاح ۸ پروژه در چهارمین روز هفته دولت با حضور معاون گردشگری استانداری فارس در داراب
    پ
    پ

    در چهارمین روز از هفته دولت  و با حضور مهندس رستمی معاون گردشگری و امور زائرین استانداری و  محمدی مدیر عامل گاز استان فارس در داراب، ۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ رستمی معاون گردشگری و امور زائرین استانداری در افتتاحیه پروژه گازرسانی به روستاهای عطابخش و برگان گفت: ما امروز شاهد یک شیوه جدیدی ازارئه پروژه هم علمی هم مدریتی و هم عملی بودیم. در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در نقاط مختلف استان انجام شد، یکی از افتخاراتی که هم در استان و هم در کشور انجام شد بحث گازرسانی است، زحماتی که با طول عمر۵۰ ساله شرکت گاز کشور در استان فارس برابری می کند که نشان از درایت، دلسوزی، حمایت، پیگیری و هماهنگی  است که بین بخش های مختلف وجود دارد. وی در ادامه افزود: اگر شما بتوانید هم کیفیت و هم مدت زمان و هم  مطالعات را به سبکی انجام بدهید که  در زمان صرفه جویی کنید این کار بسیار بزرگی است که توسط مدیر عامل محترم شرکت گاز استان فارس و همکاران زحمتکش و پیمانکاران شرکت گاز انجام شده است. وی در ادامه افزود: هر کجا ما بتوانیم یک همدلی و هماهنگی را فراهم کنیم بستر برای کار و خدمت به مردم بیشتر فراهم می شود، معاون گردشکری و زیارتی استاندار فارس با اشاره به پروژه های افتتاح شده در استان و داراب گفت:  در هفته دولت در استان فارس ۱۰۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد تومان در حال افتتاح، بهره برداری و یا کلنگ زنی است و در  در هفته دولت در شهرستان داراب هم ۸۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که بخشی از پروژه ها را امروز توانستیم افتتاح کنیم.

    قاسمپور فرماندار داراب هم در این جلسه گفت: داراب قبل از دولت تدبیر و امید فقط ۶ روستای بهره مند از نعمت گاز داشت اما امروز این تعداد به ۱۰۰ روستا رسیده است.

    فرماندارداراب در ادامه افزود: امروز پروژه گازرسانی به روستاهای عطابخش و برگان افتتاح می شود و  عملیات گازرسانی به روستاهای درنگانه، پاسالاری، حسن آباد، گودشانه هم کلنگ زنی می شود و پروژه های نوایگان ۱ و ۲و ۳ هم  احتمالا امروز با مشخص شدن پیمانکار چند روز دیگر کلنگ زنی خواهد شد.

    حجه الاسلام صادقی امام جمعه داراب خطاب به معاون گردشگری استانداری فارس گفت: ما در بعضی حوزه ها مانند راه مشکل داریم، بنا بود جاده بین داراب و جنت شهر ۴ بانده شود، مقدار آن هم کم است ولی ما کشته های زیادی در این جاده داده ایم غیر از اینکه صدها نفر هم مصدوم داده ایم، این جاده حدوداً ۵ سال قبل کلنگ زنی شد و قرار شد تا حداکثر ظرف مدت ۳ سال  تحویل شود، امروزی که ما در خدمت شما هستیم ۵ سال است از این جریان می گذرد و هیچ چیزی از این جاده تحویل نشده است، این پیمانکار باید خلع ید شود، پیمانکاری که جاده ۱۴ کیلومتری را ۵ سال قبل قرار بوده ۳ ساله تحویل بدهد و هنوز نتوانسته باید کنار گذاشته شود.

    محمدی مدیر عامل گاز استان فارس هم در این جلسه گفت: در هفته دولت امسال ۱۵۰میلیارد تومان در پروژه های گاز رسانی  شهرستان داراب  هزینه شده است و تنها دو شهر باقی مانده که سعی می کنیم تا پایان سال ۹۷ به شبکه سراسری گاز کشور متصل شوند.

    گفتنی است پروژه های افتتاح شده در این روز شامل بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای عطابخش و برگان با اعتباری بالغ بر ۲٫۵ میلیارد، کلنگ زنی و آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای درنگانه، پاسالاری، حسن آباد، گودشانه با اعتبار۲٫۲ میلیارد، افتتاح ۴٫۵ کیلومتر از بزرگراه داراب- جنت شهر با اعتبار۷ میلیارد، افزایش پست ۶۶ کیلوولت فوق توزیع با اعتبار۱٫۲۴ میلیارد، افتتاح سورتینگ مرکبات با اعتبار ۹۷۰ میلیون، افتتاح مرکز بهداشتی درمانی جنت شهر با اعتباریک میلیارد و افتتاح جایگاه عرضه فرآورده های نفتی پاسخن با اعتبار ۲ میلیارد تومان بوده است.

     

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.