سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار کرونا در کشور: ۳۷۵۲۱۲ نفر / در استان فارس: ۴۳۱۷۴ نفر / داراب: ۸۹۲ نفر

    شناسه : 11721 ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 568 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۶۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۷۳ نفر از آن‌ها بستری شدند. وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۷۵ هزار و ۲۱۲ […]

    آمار کرونا در کشور: ۳۷۵۲۱۲ نفر / در استان فارس: ۴۳۱۷۴ نفر / داراب: ۸۹۲ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۶۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۷۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

    وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۷۵ هزار و ۲۱۲ نفر رسید.

    لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۵۷۱ نفر رسید.

    وی گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۲۳ هزار و ۲۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

    به گفته لاری، ۳۷۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تا کنون سه میلیون و ۲۳۱ هزار و ۱۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    به گفته وی، بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

    لاری همچنین افزود: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

    معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تعداد ۸۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

    دکتر «عبدالرسول همتی» ادامه داد: با بررسی نمونه های آزمایشگاهی، از ابتدای شیوع کروناویروس در استان فارس، تاکنون ۴۳ هزار و ۱۷۴ مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.

    او با ابراز تاسف از مرگ هفت هم استانی طی ۲۴ ساعت گذشته، آمار جانباختگان این بیماری از ابتدای شیوع کووید ۱۹ در فارس را ۸۰۷ مورد اعلام کرد.

    معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه از بستری ۷۷۵ بیمار در مراکز درمانی استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۸۷ بیمار نیز به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

    دکتر همتی همچنین به آمار بهبودیافتگان این بیماری از ابتدا تاکنون اشاره کرد که به ۴۰ هزار و ۱۰۵ مورد افزایش یافته و معادل ۹۳ درصد مبتلایان است.

    بر اساس آخرین گزارش ها، ۹مورد جدید مثبت به کرونا در شهرستان داراب شناسایی شد. بدین ترتیب امار کل مبتلایان به کرونا در داراب به ۸۹۲ نفر رسید.

    آمار مبتلایان به تفکیک بخش های مختلف:

    ۸ نفر بخش مرکزی(۴ نفر داراب، ۱ نفر شهرک ثارالله، ۲ نفر تیزاب، ۱ نفر اسلام آباد)

    ۱ نفر بخش فورگ(۱ نفر فدامی)

    ابتلای یک مدافع سلامت دیگر به بیماری کرونا

    آمار بیماران در حال بستری در بخش مراقبتهای ویژه تنفسی بیمارستان امام حسن مجتبی علیه السلام،*۴ نفر می باشد که ۳ نفر مثبت قطعی، ۰ نفر منفی, ۱ نفر پیگیر جواب می باشند.

    آمار موارد فوتی قطعی، تاکنون ۲۶ نفر می باشد

    در صورت داشتن هرگونه علایم مشکوک به کرونا, جهت دریافت راهنمایی با *شماره تلفن ٤٠٣٠ تماس حاصل نمایید و علائم خود را در سامانه salamat.gov.ir ثبت نمایید.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.