سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۳۵۶۷۹۲ نفر / در فارس: ۴۰۴۶۸ نفر / داراب: ۸۴۷ نفر

    شناسه : 11703 ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ 743 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر لاری درباره آخرین آمار مبتلایان ببه کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۱ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۷ نفر از آنها بستری شدند. وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۳۵۶۷۹۲ نفر / در فارس: ۴۰۴۶۸ نفر / داراب: ۸۴۷ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر لاری درباره آخرین آمار مبتلایان ببه کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۱ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۷ نفر از آنها بستری شدند.

    وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۵۶ هزار و ۷۹۲ نفر رسید.

    به گفته وی، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۵۰۲ نفر رسید.

    لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۳۰۷ هزار و ۷۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

    وی گفت: ۳۸۵۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    به گفته لاری، تا کنون سه میلیون و ۱۱ هزار و ۳۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    وی در تشریح وضعیت استانهای در شرایط قرمز گفت: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

    لاری با اشاره به استانهای در شرایط هشدار نیز گفت:همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

    معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس گفت: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از ۲۴۳ هزار و ۲۷۹ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۴۰ هزار و ۴۶۸ مورد مثبت شناسایی شده که از این تعداد، ۱۸ هزار و ۴۶۴ نفر از مبتلایان مربوط به شیراز بوده است.

    دکتر  همتی با اشاره به مرگ سه هم استانی مبتلا به کووید ۱۹، طی روز گذشته تاکنون، از افزایش جانباختگان این بیماری به ۷۴۷ نفر، از ابتدای شیوع بیماری در استان خبر داد.

    دکتر همتی ادامه داد: هم اکنون ۷۹۲ بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان بستری بستری هستند که از این تعداد، وضعیت جسمی یکصد بیمار، وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت های ویژه خدمات درمانی به آنان ارائه می شود.

    بر اساس آخرین گزارش ها، آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان داراب همچنان ۸۴۷ نفر می باشد. طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدیدی شناسایی نشده است.

    به همه عزاداران حسینی توصیه می شود ضمن استفاده مستمر از ماسک، فاصله فیزیکی تا ۲ متر را در مراسم عزاداری رعایت کنند.

    آمار بیماران در حال بستری در بیمارستان امام حسن مجتبی علیه السلام ۱۰ نفر می باشد که ۵ نفر مثبت قطعی، ۱ نفر منفی و ۴ نفر پیگیر جواب آزمایش هستند.

    آمار موارد فوتی قطعی تا کنون ۲۵ نفر می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.