جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۶۲۱۷۳ نفر / در استان فارس: ۲۳۵۹۵ نفر / داراب: ۶۲۹ نفر

    شناسه : 11547 ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 666 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند. وی افزود: مجموع بیماران […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۶۲۱۷۳ نفر / در استان فارس: ۲۳۵۹۵ نفر / داراب: ۶۲۹ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

    وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر رسید.

    لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

    وی همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

    لاری ادامه داد: ۳۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.وی افزود: تا کنون دو میلیون و ۲۳ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله‌گذاری اجتماعی و لزوم استفاده از ماسک، گفت: استان‌های آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

    معاون درمان دانشگاه با حضور در استودیو سلامت فارس و اعلام این هشدار، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تا امروز، ۱۸۵ هزار و ۹۳۱ تست شناسایی و تشخیص این بیماری در آزمایشگاه های سراسر استان فارس انجام شده و تاکنون ۲۳ هزار ۵۹۵ نفر مبتلا به کروناویروس شناسایی شده اند.

    دکتر «علی اکبری» اظهار کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر از هم استانی های در فارس در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند که تعداد فوتی های فارس به عدد ۲۷۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

    معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در پی اقدامات درمانی مناسبی که در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان های استان انجام شده، تاکنون ۱۹ هزار و ۷۲ نفر بهبود یافته و از ایزوله خانگی خارج یا از بیمارستان مرخص شده اند.

    دکتر اکبری افزود: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات ارسالی از بیمارستان های سراسر استان فارس، در حال حاضر ۷۰۰ بیمار مشکوک در بیمارستان ها بستری شده اند که ۹۱ نفر از این افراد به دلیل وخامت شرایط بالینی در بخش های مراقبت های ویژه بستری و نیازمند ارایه خدمات ویژه هستند.

    بر اساس گزارش های رسیده، در تاریخ ۲۴ تیر ماه، تعداد ۱۵ مورد جدید شناسایی شد. بدین ترتیب آمار کل مبتلایان به کرونا در شهرستان داراب ۶۲۹ نفر می باشد.

    مبتلایان شناسایی شده به تفکیک هر بخش:

    ۱۳ نفر بخش مرکزی ( ۱۰ نفر شهر داراب و۱ نفر جمسی، ۱ نفر تنگ کتویه، ۱ نفر بختاجرد)

    ۲ نفر بخش جنت _۲ نفر ده خیر سفلی)

    آمار بیماران در حال بستری در بخش مراقبتهای ویژه تنفسی در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) ۱۹ نفر می باشد که ۱۰ نفر مثبت قطعی، ۵ نفر منفی و ۴ نفر پیگیر نتیجه آزمایش هستند.

    آمار موارد فوتی قطعی تا کنون ۱۰ نفر می باشد.

    کماکان نمونه گیری و غربالگری هدفمند آزمایشگاهی از افراد دارای علامت و افراد بالای ۶۰ سال، مادران باردار و افراد دارای بیماری زمینه ای به عمل می آید.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.