شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کتاب « تاریخ درخشان داراب »؛ حماسه حضور مردم داراب در هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد

    شناسه : 15727 ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 103 بازدید ارسال توسط :

    در مراسمی با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس، مردم و مدیران شهرستان از کتاب«تاریخ درخشان داراب» بدست مادر شهید نوروزیان رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ در این مراسم دکتر غلامی پور فرد و یوسف رحیمی فرزندان شهدا، سردار قنبرزادگان از فرماندهان دفاع مقدس، حجه […]

    کتاب « تاریخ درخشان داراب »؛ حماسه حضور مردم داراب در هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد
    پ
    پ

    در مراسمی با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس، مردم و مدیران شهرستان از کتاب«تاریخ درخشان داراب» بدست مادر شهید نوروزیان رونمایی شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ در این مراسم دکتر غلامی پور فرد و یوسف رحیمی فرزندان شهدا، سردار قنبرزادگان از فرماندهان دفاع مقدس، حجه الاسلام خسروی امام جمعه داراب و دکتر حقیقی معاون فرمانداری ویژه داراب سخنرانی و در مقام شهید و شهادت سخنرانی کردند.

    این کتاب که به همت سه نفر از نویسندگان دارابی به نام های دکتر اصغر حقیقی، بهرام رزمجو و محمدامین حقیقی نوشته و منتشر شده به موضوع حماسه آفرینی مردم شهرستان داراب در دوران ۸ ساله دفاع مقدس می پردازد. کتاب در ۱۰۰۰ نسخه منتشر شده است.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.