شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مرکز سلامت روانی اجتماعی “سراج” داراب افتتاح شد

    شناسه : 15869 ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 118 بازدید ارسال توسط :

    مرکز سلامت روانی اجتماعی سراج داراب افتتاح شد   همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مرکز سلامت روانی و اجتماعی سراج داراب با حضور معاون دفتر سلامت روان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همراهی مدیر سلامت روان اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسوولان شهرستان […]

    مرکز سلامت روانی اجتماعی “سراج” داراب افتتاح شد
    پ
    پ

    مرکز سلامت روانی اجتماعی سراج داراب افتتاح شد

     

    همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مرکز سلامت روانی و اجتماعی سراج داراب با حضور معاون دفتر سلامت روان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همراهی مدیر سلامت روان اجتماعی و اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسوولان شهرستان داراب افتتاح شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان داراب، خانم دکتر”زیادلو” معاون دفتر سلامت روان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از زحمات همکاران و مشارکت آنها در تجهیز و اندازی این مرکز گفت: شهرستان داراب جزء سه شهرستان در استان فارس می‌باشد که مرکز سلامت روانی و اجتماعی سراج در آن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    او هدف از راه‌اندازی این مراکز را ارائه خدمات سلامت روان در سطح۲و ۳ پیشگیری و درمان اختلالات روانپزشکی عنوان کرد و افزود: همت و تلاش شده است که در شهرستان داراب با توجه به بافت، موقعیت و نوع مصرف دارو، راه اندازی این مرکز باعث کوتاه شدن مسیر درمان بیماران روانپزشکی شود.

    خانم دکتر”زیادلو” از فرماندار و مسوولان شهرستان درخواست نمود، با مسوولان حوزه سلامت شهرستان همکاری نمایند تا شاهد کاهش بار آسیب‌ها در شهرستان باشیم.

    در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب اظهار داشت: در مرکز خدمات سلامت روانی و اجتماعی سراج، خدمات تخصصی روانپزشکی شامل دارودرمانی و روان درمانی به مراجعان ارائه می‌گردد.

    دکتر”سجاد رضایی” افزود: در این مرکز بیماران دارای اختلالات روانپزشکی که از سطح مراکز خدمات جامع سلامت، ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی، بیمارستان، کمیته امداد و دیگر موارد که ارجاع می‌گردند خدمات تخصصی روانپزشکی به آنها ارائه می‌گردد.

    او در پایان اظهار داشت: بیماران دارای اختلالات روانپزشکی می‌توانند در ساعات اداری در ۵ روز ابتدایی هفته به این مرکز در بیمارستان قدیم شهر داراب جهت دریافت خدمات رایگان مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.