جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مرحله دوم جشن عاطفه ها در مدارس داراب برگزار شد

    شناسه : 1212 ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 1410 بازدید ارسال توسط :

    دومین مرحله جشن عاطفه ها با حضور جمعی از مسئولین شهرستان داراب با شعار«مهر در انتظار همدلی» در در آموزشگاه های دخترانه کوثر و شهید خاکپور برگزار شد، به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب ؛ سعید عطوفت شعار رئس کمیته امداد داراب در این مراسم با […]

    مرحله دوم جشن عاطفه ها در مدارس داراب برگزار شد
    پ
    پ

    دومین مرحله جشن عاطفه ها با حضور جمعی از مسئولین شهرستان داراب با شعار«مهر در انتظار همدلی» در در آموزشگاه های دخترانه کوثر و شهید خاکپور برگزار شد،
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب ؛ سعید عطوفت شعار رئس کمیته امداد داراب در این مراسم با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال جاری تصریح کرد:‌ این مراسم هر ساله با همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش و مساعدت صدا و سیما و سایر رسانه‌ها انجام می‌پذیرد و امسال نیز این مراسم در طی دو مرحله برگزار شده است.
    وی در ادامه افزود:‌ در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها، خیرین و نیکوکاران کمک‌های خود را از طریق پایگاه‌های امداد در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار دادند و در مرحله دوم نیز خانواده‌‌ها و دانش‌آموزان، کمک‌های خود را به دانش‌آموزانی که کمبود امکانات دارند، اهدا می‌کنند.
    حجه الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان نیز با اشاره به جنایت سعودی ها در منا اظهار داشت:‌ آل‌سعود با جنایت بزرگ و بی‌تدبیری‌اش در مراسم حج امسال، جشن‌های ما را به عزا تبدیل کردند.
    صادقی با اشاره به اینکه به طور قطع، فرهنگیان و دانش‌آموزان حضور گسترده‌ و وسیعی را در مراسم استقبال شهدای منا خواهند داشت، اضافه کرد: انتظار می‌رود مجامع اسلامی با این حرکت وحشیانه آل‌سعود برخورد جدی داشته باشند.
    امام جمعه داراب در ادامه بیان داشت: کمیته امداد مناسبت های زیبا و با مفهمومی دارد و در هر مناسبتی همه یا بخش اعظمی از محرومین را یاری می نماید و از مردم نوع دوست داراب انتظار می رود محرومین را دریابند.
    فیروزی رئیس آموزش و پرورش داراب هم در این مراسم گفت: طبق سنوات گذشته کمک‌های جمع‌آوری شده در سطح مدارس به سرعت در اختیار دانش‌آموزان شناسایی شده همان مدارس قرار خواهد گرفت.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.