جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار ویژه داراب در بازدید از اداره پست شهرستان: کلیه بسته های پستی ورودی به شهرستان استریل و ضد عفونی شوند

    شناسه : 10625 ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ 2409 بازدید ارسال توسط :

    مظفری  معاون استاندار و فرماندار ویژه  شهرستان داراب از اداره پست داراب بازدید کرد. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در بازدید از اداره پست شهرستان بیان داشت: کلیه بسته های پستی ورودی به شهرستان استریل و ضد عفونی […]

    فرماندار ویژه داراب در بازدید از اداره پست شهرستان:  کلیه بسته های پستی ورودی به شهرستان استریل و ضد عفونی شوند
    پ
    پ

    مظفری  معاون استاندار و فرماندار ویژه  شهرستان داراب از اداره پست داراب بازدید کرد.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در بازدید از اداره پست شهرستان بیان داشت: کلیه بسته های پستی ورودی به شهرستان استریل و ضد عفونی شوند.

    علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب افزود: در تلاشیم که جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرستان مبادی ورودی را کنترل و درصورت نیاز ضدعفونی و اقدامات بهداشتی صورت گیرد که در همین راستا کلیه بسته های پستی ورودی به شهرستان و همچنین کلیه خرده بارهای ورودی توسط بابری ها بر اساس نوع بسته بندی ضد عفونی می شوند.

    مظفری در ادامه اظهار داشت: کلیه همشهریانی که از مقاصد مختلف در کشور برای آنها بار عمده جهت توزیع خرده به شهرستان می رسد ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی درصورت نیاز قبل از توزیع ضد عفونی نمایند.

    همچنین در حین این بازدید فرماندار داراب با اهدا لوح از زحمات و همکاری های ریاست اداره پست با فرمانداری در اجرای انتخابات تقدیر و تشکر نمود.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.