جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در بازدید از از تصفیه خانه آب : انتظار می رود پيمانكار با جديت و اهتمام بيشتر و اضافه نمودن جبهه های کاری اين طرح را در زمان تعیین شده آماده بهره برداری نماید.

    شناسه : 129 ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 836 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش عصر داراب و به نقل از سایت فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار شهرستان داراب ضمن بازدید از تصفیه خانه آب شهرستان های داراب و زرین دشت؛ اظهار داشت: انتظار می رود پيمانكار با جديت و اهتمام بيشتر و اضافه نمودن جبهه های کاری اين طرح را در زمان تعیین شده آماده […]

    فرماندار داراب  در بازدید از از تصفیه خانه آب : انتظار می رود پيمانكار با جديت و اهتمام بيشتر و اضافه نمودن جبهه های کاری اين طرح را در زمان تعیین شده آماده بهره برداری نماید.
    پ
    پ

    به گزارش عصر داراب و به نقل از سایت فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار شهرستان داراب ضمن بازدید از تصفیه خانه آب شهرستان های داراب و زرین دشت؛ اظهار داشت: انتظار می رود پيمانكار با جديت و اهتمام بيشتر و اضافه نمودن جبهه های کاری اين طرح را در زمان تعیین شده آماده بهره برداری نماید.
    فرماندار گفت: از اهداف طرح تامین آب شرب شهرهای داراب و زرین دشت و روستاهای تحت پوشش می باشد که در سال ۱۴۱۵حدود ۱۱۵۰ لیتر در ثانیه برآورد شده است.
    وی ادامه داد: تامین اعتبار مورد نیاز از محل سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور محترم که بالای ۸۰ درصد هزینه های طرح تعهد پرداخت شده است.
    لازم بذکر است پیشرفت فیزیکی عملیات ساختمان بالای ۵۰ درصد و کل پروژه حدود ۳۰ درصد می باشد که بر اساس اعلام و تعهد پیمانکار مقرر گردیده است عملیات ساختمانی تا ۷/۵/۹۵ و کارهای تجهیزاتی تا ۲۲/۷/۹۵ اتمام شده و به بهره برداری برسد.
    در این بازدیدفرماندار از تلاش های نماینده مجری شرکت های پیمانکار و مشاور در سرعت دادن به پروزه تجلیل کرد و کارشناسان مشاور و پیمانکار نیز توضیحاتی پیرامون روند اجرای ساخت تصفیه خانه آب ارائه نمودند. شایان ذکر است که سازه های ایستگاه پمپاژ ،واحدهاي شيميايي ، كلرزني ،فلوکولاتور ، حوضچه های ته نشینی ، فيلتراسيون و منبع ذخيره آب از جمله محل هایی بود که توسط فرماندار داراب مورد بازدید قرار گرفت

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “فرماندار داراب در بازدید از از تصفیه خانه آب : انتظار می رود پيمانكار با جديت و اهتمام بيشتر و اضافه نمودن جبهه های کاری اين طرح را در زمان تعیین شده آماده بهره برداری نماید.”
    1. با سلام زنده باد فرماندار محترم شهرستان داراب جناب قاسم پور که از روزی که آمده اند مردم رایحه خوش خدمت را حس میکنند.