جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رضا انصاری در آیین تودیع و معارفه بخشدار جنت مطرح کرد: سیاست ارزی ۴۲۰۰ تومانی ناکارآمد است

    شناسه : 9251 ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 2210 بازدید ارسال توسط :

    آئین تکریم و معارفه بخشداران بخش جنت  با حضور مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری فارس در داراب برگزار شد. ابراهیم استوار میمندی مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در این جلسه گفت: معاندین تلاش می کنند جلوی همت و پیشرفت ملت ایران را بگیرند. هر دستگاه در اندازه خودش […]

    رضا انصاری در آیین تودیع و معارفه بخشدار جنت مطرح کرد: سیاست ارزی ۴۲۰۰ تومانی  ناکارآمد است
    پ
    پ

    آئین تکریم و معارفه بخشداران بخش جنت  با حضور مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری فارس در داراب برگزار شد.

    ابراهیم استوار میمندی مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در این جلسه گفت: معاندین تلاش می کنند جلوی همت و پیشرفت ملت ایران را بگیرند. هر دستگاه در اندازه خودش و به سهم خودش وظایفشان را انجام دهند. باید برنامه ریزی داشته باشیم  و راه چاره پیدا کنیم. هر چیزی که بخواهیم در کشور وجود دارد و اگر می خواهیم توفیق حاصل کنیم باید طبق فرمایشات رهبرانقلاب به درون توجه کنیم.

    نماینده ولی فقیه در شهرستان با بیان اینکه خدمات ارزشمندی در دوران مدیریت عبدالله سیدی شاهد بودیم گفت: ما با طیف اصولگرا و اصلاح طلب کاری نداریم؛ مسئول باید متدین و خدمتگزار باشد. ما هیچوقت دخالتی در انتصاب و عزل نداریم. استاندار پیگیری می کند و وزارت حکم می دهد اما نماینده فرق می کند و با ما هم مشورت می شود.

    حجه الاسلام صادقی افزود: وقتی برای بخشداری خانم منصوب کردند گفتند که ما با خانم ها مخالفیم اما ما با خانم ها مخالف نیستیم؛ چون کارهای شبانه روزی و سنگین داشت قلبا موافق نبودم. اما برای همه آرزوی موفقیت می کنم.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس، عامل اصلی توطئه های دشمنان را اصل انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: مسئله هسته ای و موشک بهانه است. آنها با زیر بنا و ایدئولوژی انقلاب مشکل دارند و تا زمانی که پیرو آرمان امام راحل باشیم توطئه ها ادامه دارد.

    رضا انصاری اشاره ای به بودجه سال آینده و سختی های پیش رو داشت و گفت: امسال با توجه به مشکلاتی که دشمن فر سال بعد به احتمال زیاد، دچار کسری بودجه می شویم؛ زیرا فروش نفت کاهش داشته و ممکن است بازهم کاهش داشته باشد. امیدواریم با دور زدن تحریم ها این مسئله را جبران کنیم.

    وی سیاست ارزی ۴۲۰۰ تومانی را ناکارآمد دانست و افزود: این سیاست دولت مخالفانی از روز اول داشت و به نظر می رسد در سال بعد سازوکارهای این بحث عوض شود. در صنعت شاهد رکود خواهیم بود و این شرایط مالیاتی را سخت می کند.

    وی در خصوص وضعیت پروژه های نیمه تمام شهرستان داراب و زرین دشت در بودجه سال آینده گفت: یکی از مهمترین پروژه ها در داراب، بیمارستان در حال ساخت است؛ چون ردیف بودجه نداشت کار را سخت کرده بود. امسال بیمارستان دوم داراب در قانون بودجه دارای ردیف بودجه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان شده است.

    وی افزود: پروژه بزرگراه در مجلس به ۲۹ میلیارد تومان و دانشکده کشاورزی نیز به یک میلیارد تومان رساندیم. این ارقام جزو مصوبات مجلس است و ممکن است عینا به اجرا گذاشته نشود و دولت چند درصد از آن را به دستگاههای اجرایی ابلاغ کند.

    نماینده مردم داراب و زرین دشت در خصوص معارفه بخشدارجدید گفت: آقای گلکار از نیروهای خوب و متدین است و انتظار داریم خودش را به معنی واقعی کلمه خدمتگزار مردم بداند و خدمتش صادقانه و خالصانه باشد.

    فرماندار داراب ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ولادت امام جواد (ع) وامام علی (ع) شرایط سخت سال آینده را توطئه دشمنان دانست و گفت: امیدوارم سال بعد سال آرام و با نشاطی داشته باشیم. بعضی از افراد می گویند سال بعد سال سختی خواهد شد اما به این حرفها توجه نکنیم و برنامه مدون و ارزشمندی برای سال بعد داشته باشیم. بحث های داخل کشور هم توطئه هایی علیه کشور می شود و با اتحاد و همدلی سال بعد را پشت سر خواهیم گذاشت.

    علی مظفری در خصوص تودیع و معارفه بخشدار جنت شهر گفت: خانم کشاورزیان یکی از مدیران متدین و شجاع بود و من حاضر نمی شدم که او بخواهد از بخشداری برود اما اصرار خودش باعث شده که او برود و این خواهر گرامی اعلام کرد که این مسئولیت به کس دیگری واگذار شود و از زحمات ارزشمند ایشان تقدیر و تشکر می کنم.

    وی توصیه هایی به بخشدار جدید داشت و خطاب به او گفت: از آقای گلکار می خواهم که اولین کاری که باید انجام دهد مردم داری است و دومین کار این است که به ولی نعمتان، به آزادگان و جانبازان احترام ویژه ای داشته باشد. تعامل با امام جمعه و بخشداران و سایر نهادها و مسئولین داشته باشد.

    در ادامه جلسه کشاورزیان ضمن اشاره به خدمات خود در دوران مسئولیتش، بخشدار جدید به برنامه های آتی خود اشاره کرد و افزود: مدیریت جهادی این نیست که از دید بالا به مردم نگاه کنیم جامعه ما به سرباز نیاز دارد. مدیریت جهادی به تفکر جهادی نیاز دارد. از جمله برنامه های ما این است که بستر سرمایه گذاری در بخش جنت را فراهم کنیم.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.